Blog

Język chiński czy japoński — który wybrać?

Język chiński czy japoński — który wybrać?

Na pierwszy rzut oka język chiński i japoński mogą wydawać się nie do odróżnienia. Jednak wtajemniczeni wiedzą, że tak naprawdę są to dwa zupełnie odmienne systemy, które mają ze sobą niewiele wspólnego. Zaczynając przygodę z językami azjatyckimi, nie zawsze wiemy, czego mamy się spodziewać. Oczywiście oba języki są piękne, a ich użytkownicy mają bogatą kulturę. Jednak plusy i minusy posługiwania…

Optymalizacja SEO w e-commerce – najważniejsze elementy

Optymalizacja SEO w e-commerce – najważniejsze elementy

Optymalizacja SEO w e-commerce to nieustanne dostosowywanie witryny sklepu do algorytmów Google. Kierując się odpowiednimi zasadami, można znacząco wpłynąć na swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie, zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz szybciej osiągnąć przyjęte cele sprzedażowe. W jaki sposób można osiągnąć takie efekty? Czy wymaga to dużo czasu i wysiłku? Szczegóły w naszym wpisie. Słowa…

Alternatywy dla koreanistyki

Alternatywy dla koreanistyki

Jak nauczyć się języka koreańskiego w Polsce? Czy pójście na studia koreanistyczne jest jedyną opcją na poznanie sekretów Korei i języka półwyspu? Poznaj alternatywy dla filologii koreańskiej! Filologia koreańska stała się bardzo popularna, ale czy każdy pasjonat języka koreańskiego odnajdzie się na tych studiach?  Przekonaj się, czytając poniższy artykuł.  Jak wygląda nauka koreańskiego na uniwersytecie?  Filologia koreańska jest dobrym rozwiązaniem…

Opisy kategorii – dlaczego są potrzebne? Jak je poprawnie przygotować?

Opisy kategorii – dlaczego są potrzebne? Jak je poprawnie przygotować?

W każdym sklepie internetowym powinny pojawić się zarówno opisy wszystkich dostępnych produktów, jak i ogólnych kategorii. Mają one istotne znaczenie i to nie tylko dla osób odwiedzających stronę, ale również dla działań prowadzonych w ramach SEO. Mimo to opisy kategorii często są lekceważone i przez to przygotowane niestarannie. Tego typu treści okazują się bardzo przydatne. Warto poświęcić im trochę czasu…

Sinologia w Wielkiej Brytanii — czy warto?

Sinologia w Wielkiej Brytanii — czy warto?

Sinologia jest dziedziną nauki, która zajmuje się wszystkim, co dotyczy Chin: językami chińskimi, kulturą, historią, religią, literaturą itd. Należy być świadomym, że wybranie takiego kierunku studiów wiąże się nie tylko z nauką wymarzonego języka, ale również z bliższym zapoznaniem się z różnego rodzaju aspektami kulturowymi. Ale dość o teorii. Sinologia nie jest kierunkiem studiów dostępnym wyłącznie w polskim szkolnictwie. Jej…

Strona internetowa od podstaw — komu zlecić przygotowanie tekstów?

Strona internetowa od podstaw — komu zlecić przygotowanie tekstów?

Własna strona internetowa to skarb — dzięki niej możesz zaprezentować swoją ofertę szerokiemu gronu odbiorców. O fundamentalnej roli strony internetowej w biznesie świadczy fakt, że daje one pełną kontrolę nad tym, co przestawiasz potencjalnemu odbiorcy. Na przejrzystość strony składają się dwa czynniki — szata graficzna i teksty, które są na niej umieszczone. Content. Jak go stworzyć? Przygotowanie oprawy graficznej strony…

Filologia koreańska na UAM — czy warto?

Filologia koreańska na UAM — czy warto?

W 2021 roku filologia koreańska była najbardziej obleganym kierunkiem na UAM. O jedno miejsce ubiegało się aż 20 osób. Czym wyróżnia się filologia koreańska na uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu? Jak wygląda nauka koreańskiego na UAM? Czy warto zostać studentem filologii koreańskiej na tej uczelni? Przekonaj się, czytając poniższy artykuł. Filologia koreańska na UAM — czego można się spodziewać?…

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Blog jest dla wielu firm jednym z narzędzi, które kształtują świadomość marki wśród odbiorców. Aby był on jak najlepiej widoczny w wyszukiwarkach, warto tworzyć wartościowe teksty blogowe z SEO. Odpowiednie zoptymalizowanie treści na stronie sprawi, że szanse na dotarcie do nowych odbiorców zdecydowanie wzrosną. Dlaczego warto pisać teksty blogowe z SEO? SEO jest pewnym zbiorem działań, które podejmuje się w…

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Narzędzie Google Moja Firma to idealna opcja dla firm o charakterze lokalnym. Utworzona przy pomocy tej usługi wizytówka może przyczynić się do wzrostu w wynikach wyszukiwania oraz do pozyskania nowych klientów. Jednak w jaki sposób zoptymalizować zawarte w niej dane, żeby biznes mógł na tym skorzystać? GOOGLE MOJA FIRMA — bezpłatna wizytówka Użytkownicy Internetu często stoją przed wyzwaniem wyszukania w…

Nauka japońskiego bez angielskiego

Nauka japońskiego bez angielskiego

Język angielski już od wielu lat jest uważany za międzynarodowy. Niektórzy twierdzą nawet, że przestał być językiem obcym. Umiejętność posługiwania się angielskim otwiera nam nowe możliwości, zwłaszcza w dzisiejszej erze Internetu. Jedną z nich może być nauka nowego języka. Zachęcający może być ogrom materiałów dostępnych po angielsku, szczególnie dotyczy to języków uważanych w Polsce za mało popularne. Przykładem takiego języka…

Techniczne treści na stronę internetową

Techniczne treści na stronę internetową

Zawód copywritera bywa zaskakujący. Nie wszystkie zlecenia są równie łatwe, niektóre wymagają np. większej dbałości o detale, a inne stosowania specjalistycznego języka. Niedawno nasz zespół otrzymał nieco mniej typowe niż zwykle zamówienie – techniczne treści na stronę www. Naszym dodatkowym zadaniem były teksty po niemiecku i angielsku. Poniżej znajdziesz krótki opis naszego zadania dla firmy B&B Weld, przy współpracy z…

Od czego zacząć naukę japońskiego? – nauka japońskiego od podstaw

Od czego zacząć naukę japońskiego? – nauka japońskiego od podstaw

Japoński to wspaniały, niezwykle ciekawy język, który otwiera przed nami liczne możliwości. Jednak sama nauka języka japońskiego może na początku wydawać się dość przytłaczająca. Honoryfikatywność, inny szyk zdania, a do tego nauka nowego alfabetu, z którym nie miało się do tej pory do czynienia. To wszystko może stać się barierą, którą trudno przekroczyć. Od czego najlepiej zacząć przygodę z językiem…

Japonistyka na UAM — filologia japońska w Poznaniu

Japonistyka na UAM — filologia japońska w Poznaniu

Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu oferuje japonistykę w trybie stacjonarnym, jak i studia wieczorowe. Program studiów obejmuje zajęcia z różnych dziedzin nauk humanistycznych, jednakże największy nacisk kładzie na praktyczną naukę języka japońskiego. Jak wygląda japonistyka na UAM? Ile jest zajęć japońskiego, jakie inne przedmioty obowiązują studentów? Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz poniżej. Czego można spodziewać się podczas zajęć z praktycznej nauki…

Czy warto inwestować w teksty zapleczowe?

Czy warto inwestować w teksty zapleczowe?

Chcesz wypromować swoją stronę internetową? Uważasz, że reklamy są jedynym sposobem na przyciągnięcie uwagi? Jeśli Twoje odpowiedzi są twierdzące, to znak, że najwyższa pora zainteresować się tekstami zapleczowymi. Czym są teksty zapleczowe? Teksty zapleczowe są kluczowym elementem tzw. zaplecza pozycjonerskiego. Tworzy się je dla czytelników, a nie wyłącznie z myślą o algorytmach wyszukiwarek internetowych. Treści tego typu nie są na…

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Blog firmowy to jedna z najprzystępniejszych i najprzyjemniejszych w odbiorze form promocji firmy. To skuteczny sposób, aby nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale również zainteresować klienta swoją działalnością na dłużej. Może być wizytówką firmy, a także doskonałym miejscem, by pochwalić się wiedzą, umiejętnościami. Dlatego warto zadbać o jak największe grono odbiorców, nie tylko w Polsce. Jednym z najlepszych kroków jest…

Japonistyka na UJ – jak wygląda?

Japonistyka na UJ – jak wygląda?

Uniwersytet Jagielloński to jedna z czterech uczelni państwowych w Polsce, która oferuje studia na kierunku japonistyka. Co roku kierunek ten cieszy się dużą popularnością. W tegorocznej rekrutacji (2021/2022) liczba kandydatów przypadających na jedno miejsce wyniosła rekordowe 17,18 osoby. Japonistyka lub filologia japońska — nazwy te używane są zamienne, a na UJ oficjalna nazwa kierunku to neofilologia orientalna — japonistyka. Czy…

Lekcje japońskiego — online czy stacjonarnie

Lekcje japońskiego — online czy stacjonarnie

Po podjęciu decyzji o rozpoczęciu nauki języka japońskiego kolejnym krokiem jest wybranie formy zajęć. Technologia pozwala nam na całkowitą swobodę w tym wyborze, a miejsce zamieszkania przestaje być ograniczeniem. Oba sposoby na naukę mają oczywiście swoje wady i zalety. Język japoński jest trudny, lecz nauka może przebiegać bez problemu zarówno stacjonarnie, jak i online. Bez różnic w efektach, co potwierdza…

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To nie tylko wizytówka biznesu, ale i dodatkowy kanał komunikacji z klientami oraz skuteczna forma promocji. W przypadku szkoły językowej witryna z dopracowaną treścią jest tak naprawdę niezbędna, bo bez niej trudno wyróżnić się na tle konkurencji. Niedawno zaufała nam jedna z takich firm, a w tym wpisie prezentujemy efekty naszej pracy…

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Prowadzenie bloga firmowego daje szereg korzyści zarówno Twojej firmie, jak i klientowi. Rzetelne prowadzenie bloga i regularne publikowanie tekstów to podstawa. Dodatkowo warto zadbać o SEO wpisów blogowy. Jeśli wiesz, że zabraknie Ci czasu na stworzenie wartościowego bloga lub nie jesteś pewien, jakie treści powinieneś publikować, możesz zlecić napisanie specjalistom, którzy sprawią, że ekspercki blog firmowy będzie źródłem wiedzy dla…

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Polskie firmy coraz częściej decydują się na stworzenie swojej strony internetowej również w języku angielskim, a poszerzenie zasięgów i zwiększenie ruchu w witrynie to jedne z wielu korzyści, jakie ta decyzja może przynieść. Przed jej podjęciem warto jednak dowiedzieć się, chociażby jakim firmom taka inwestycja realnie się opłaci i jakie wiążą się z nią profity. Czy w rzeczywistości strona w języku…