Blog

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

W ostatnich latach większość działań marketingowych przeniosła się do Internetu. Co więcej, tradycyjna reklama powoli przestaje być skuteczna, ponieważ ludzie często ignorują przekazy reklamowe. Zjawisko ignorowania banerów graficznych doczekało się nawet swojej nazwy – „banner blindness”. Odpowiedzią na ten problem jest content marketing, czyli technika marketingowa, która pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i przekonanie ich do skorzystania z…

Jak napisać dobre streszczenie po angielsku?

Jak napisać dobre streszczenie po angielsku?

W szkole, szczególnie na lekcjach języka angielskiego, uczymy się, jak pisać wszelkiego rodzaju teksty, w tym eseje i maile. Co ze streszczeniami? Często uważa się, że każdy może je samodzielnie stworzyć, bez względu na to, czy opisują one własną lub czyjąś pracę. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać dobre streszczenie po angielsku czy w jakimkolwiek języku, a trzeba pamiętać, że…

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Nie od dziś wiadomo, że dobrze napisany tekst jest naszą wizytówką. Wzbudza zaufanie i utwierdza klientów w przekonaniu, że trafili we właściwe miejsce. To, że tekst jest napisany poprawnie językowo i stylistycznie nie jest jednak wystarczające, jeżeli nie dostarcza przy tym żadnych dodatkowych korzyści. Dlatego warto zadbać o to, żeby obok walorów estetycznych miał również wartości merytoryczne. Tu pojawia się…

Jak profesjonalnie prowadzić bloga?

Jak profesjonalnie prowadzić bloga?

W ostatnich latach blogi zyskały na popularności. Mogą prowadzić je zarówno osoby prywatne, które pragną podzielić się swoją pasją z innymi, jak i przedsiębiorcy. Ci drudzy coraz częściej decydują się na założenie bloga firmowego, gdyż jest to doskonałe narzędzie do komunikowania się z gronem odbiorców. To z kolei przekłada się na wzrost zaufania do firmy oraz – co za tym…

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Treści publikowane na różnego rodzaju stronach internetowych mają przede wszystkim zachęcić odbiorców do głębszej interakcji, na przykład poprzez skorzystanie z oferowanych usług lub zakup produktów. Powinny również budować relację pomiędzy twórcą i odbiorcą treści, a także wzbudzać zaufanie i motywować do ponownego odwiedzenia strony.  Regularne publikowanie nowych treści zawsze zwiększa ruch na stronie i pozwala pozyskać nowych odbiorców, jednak napisanie…

Content writing a copywriting – najważniejsze różnice

Content writing a copywriting – najważniejsze różnice

Content writing oraz copywriting to pojęcia, które często są używane zamiennie. Co prawda są to dziedziny z szeroko pojętego marketingu internetowego, ale mają inne znaczenie i trzeba o tym pamiętać. Obowiązki content writera wyglądają nieco inaczej niż te należące do copywritera, co wyjaśniamy w poniższym wpisie. Co to jest content writing? Content writing, określany też mianem webwritingu, to działania skupiające…

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Ruszamy z serią poradnik copywritera, która będzie dotyczyła tworzenia różnego rodzaju treści na strony internetowe i nie tylko. Zaczniemy od opisu produktu, który wielu osobom wydaje się najłatwiejszym tekstem do przygotowania. Doświadczenie pokazuje jednak, że jego stworzenie nie jest tak proste, jak często myślimy. Jak napisać dobry opis produktu? Co powinien on zawierać? Czy jakość tekstu przekłada się na zainteresowanie…

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Obecnie trudno jest znaleźć firmę, która nie ma swojego fanpage’a na Facebooku. Choć wymaga to czasu, kreatywnego podejścia i umiejętności, to jednak właściwe prowadzenie swojego profilu może okazać się pełnym zalet rozwiązaniem. Jeśli wahasz się, czy Facebook dla firm to dla Ciebie dobre rozwiązanie, zachęcamy Cię do przeczytania tego wpisu. Facebook dla firm a budowanie wizerunku Są różne sposoby na…

Twitter firmowy – czy jest potrzebny?

Twitter firmowy – czy jest potrzebny?

Coraz częściej firmy chcące zwiększyć swoją popularność w Internecie zakładają konta nie tylko na Facebooku czy Instagramie, ale też na Twitterze. Choć nierzadko mówi się, że to platforma głównie dla polityków czy dziennikarzy, nie jest to do końca prawda. Liczba użytkowników tego portalu każdego dnia rośnie, co świadczy o jego popularności. Twitter firmowy może być skuteczną formą promocji i przynieść…

Promocja strony internetowej firmy – jak to zrobić?

Promocja strony internetowej firmy – jak to zrobić?

Samo założenie strony internetowej nie wystarcza, aby nasza firma zyskała więcej klientów i odniosła sukces w branży – nawet jeżeli witryna jest dopracowana pod kątem najmniejszych szczegółów. Musimy ją też w odpowiedni sposób wypromować. Jak to zrobić? W tym tekście znajdziesz wiele przydatnych porad, dzięki którym dowiesz się, jak powinna wyglądać promocja strony internetowej firmy. Opisaliśmy nie tylko płatne, ale…

Copywriting i online marketing – słowniczek pojęć

Copywriting i online marketing – słowniczek pojęć

Często słyszysz lub czytasz o takich pojęciach jak copywriting, SEO i SEM, ale nie wiesz, co oznaczają? Być może zastanawiasz się, czym są teksty zapleczowe i sponsorowane? Dla osób takich jak Ty przygotowaliśmy specjalny słowniczek copywritingu. Znajdują się w nim definicje najważniejszych pojęć z zakresu szeroko rozumianego marketingu internetowego. Co znaczy SEO i SEM? Czym jest pozycjonowanie? Zanim przejdziemy do…

Firmowe konto na Instagramie – tych błędów unikaj

Firmowe konto na Instagramie – tych błędów unikaj

Regularnie publikujesz posty na Instagramie, dodajesz odpowiednie hashtagi, a mimo to liczba Twoich followersów wciąż nie jest zadowalająca? Prawdopodobnie popełniasz błędy, które decydują o zasięgu dodawanych przez Ciebie treści. Poniżej znajdziesz kilka porad o tym, czego nie powinieneś robić na Instagramie, mając firmowe konto. Instagram nie lubi monotematyczności Niemal w każdym poradniku o tym, jak prowadzić swój profil w mediach…

Konto firmowe na Instagramie – jak odnieść sukces?

Konto firmowe na Instagramie – jak odnieść sukces?

Była już mowa o tym, jakie firmy powinny mieć konto na Instagramie. Pojawia się jednak pytanie – jak na tej platformie zdobyć popularność? Specjaliści mówią, że tak naprawdę trzeba niewiele, aby odnieść sukces na Insta. Wystarczy pamiętać o kilku ważnych kwestiach, takich jak systematyczne dodawanie postów i interakcja z innymi użytkownikami aplikacji. Sprawdź, co zrobić, żeby Twoje konto firmowe na…

Instagram firmowy – czy każda firma musi go mieć?

Instagram firmowy – czy każda firma musi go mieć?

Instagram to jeden z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych, a właściwie fotograficzno-społecznościowych. Każdego dnia z tej aplikacji korzysta wiele milionów osób. Instagram może pomóc w wypromowaniu firmy i zwiększeniu jej widoczności w Internecie. Pojawia się jednak pytanie – czy każdy musi mieć konto w tym serwisie? Komu Instagram firmowy pomoże, a komu platforma nie jest w ogóle potrzebna? Postanowiliśmy to sprawdzić.…

Blog firmowy – dlaczego warto?

Blog firmowy – dlaczego warto?

Coraz częściej mówi się, że blog firmowy to jedno z najlepszych narzędzi umożliwiających promocję swojej firmy w Internecie oraz nawiązanie trwałych relacji z klientami. To nowoczesna forma marketingu, która może pełnić wiele funkcji, w zależności od charakteru prowadzonej działalności. Czy każda firma powinna prowadzić bloga? Przekonaj się, jakie korzyści płyną z zastosowania tego typu narzędzi. Co to jest blog firmowy?…