Blog firmowy to jedna z najprzystępniejszych i najprzyjemniejszych w odbiorze form promocji firmy. To skuteczny sposób, aby nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale również zainteresować klienta swoją działalnością na dłużej. Może być wizytówką firmy, a także doskonałym miejscem, by pochwalić się wiedzą, umiejętnościami. Dlatego warto zadbać o jak największe grono odbiorców, nie tylko w Polsce. Jednym z najlepszych kroków jest prowadzenie bloga po angielsku.
Wyjście poza ograniczenia swojego ojczystego języka przyczyni się do poprawy wizerunku firmy. Zwiększy jej rozpoznawalność i pomoże w pozyskiwaniu nowych, a także stałych klientów. Content po angielsku pozwoli Ci nie tylko uzyskać nowych, nie polskojęzycznych odbiorców, ale także zwiększyć pozycję w sieci.
Dlaczego język angielski jest ważny?
Język angielski zdominował komunikację międzynarodową. Jest wykorzystywany w nauce, sztuce, polityce, a przede wszystkim w biznesie i sprzedaży. Jako że jest to jeden z najczęściej używanych języków na świecie, przyciągnie on duże grono odbiorców. Wiele firm w celu zwiększenia swojego zasięgu w Internecie decyduje się na przedstawienie swojej oferty w więcej niż jednym języku. Najczęściej jest to język angielski.
Jego popularność ciągle wzrasta, a dla wielu ludzi jest to pierwszy język obcy, z jakim mają styczność. Język angielski przydaje się w podróżach i służy jako most komunikacyjny między ludźmi pochodzącymi z różnych krajów i kultur. Uniwersalność języka angielskiego jest wystarczającym, a jednocześnie najważniejszym powodem, dla którego warto go wykorzystać w marketingu.
Popraw wizerunek firmy wykorzystując content po angielsku
Obrana strategia content marketingowa pomoże Ci wkroczyć na arenę międzynarodową. Prowadzenie bloga w obcym języku to sposób, by pokazać świadomość firmy dotyczącą otoczenia biznesowego oraz troskę o potrzeby zagranicznych klientów.
Jeżeli Twoja firma ma stronę internetową w co najmniej dwóch językach, warto również pozostać konsekwentnym i pisać bloga w tych samych wersjach językowych. Inwestycja w większą dostępność treści świadczy o zainteresowaniu firmy obcojęzycznymi czytelnikami oraz ich kulturą – a to przekłada się na wizerunek działalności.
Content po angielsku a większe zasięgi
Jedną z większych zalet prowadzenia bloga po angielsku jest zwiększenie widoczność firmy w sieci. Pojawienie się strony w wynikach wyszukiwania obcokrajowców gwarantuje większą rozpoznawalność w Internecie oraz szansę na zostanie zauważonym na rynku zagranicznym. Jednoczeście wyszukiwarki internetowe lepiej pozycjonują strony, które mają więcej wersji językowych.
Pisać czy tłumaczyć?
Jeśli masz rozbudowanego bloga firmowego, możesz zacząć od zlecenia tłumaczeń przygotowanych tekstów. Tłumaczenia polski-angielski są tańsze niż przygotowanie treści od podstaw, ale mają swoje wady. Przede wszystkim content przygotowany od podstaw jest lepiej zaplanowany i bardziej naturalny. Możesz skorzystać z naszych usług i zlecić przygotowanie tekstów w dwóch wersjach językowych. Polskiej i angielskiej, wtedy zawartość będzie merytorycznie identyczna, ale teksty napiszemy niezależnie od siebie i będą lepiej dopasowane do danego odbiorcy.