Blog

Obcojęzyczny copywriting — czy copywriter powinien znać języki obce?

Obcojęzyczny copywriting — czy copywriter powinien znać języki obce?

Copywriter na co dzień posługuje się językiem pisanym, dlatego jego dobra znajomość jest jednym z podstawowych wymagań. Nawet nasz własny język potrafi sprawić kłopoty i zazwyczaj umiejętności ze szkoły nie wystarczą. Wraz z globalizacją i rozwojem telekomunikacji rośnie zapotrzebowanie na obcojęzyczny copywriting i tym samym na osoby, które takie teksty przygotują. Czy copywriter musi znać języki obce, czy jest to…

PR a marketing – podobieństwa i różnice

PR a marketing – podobieństwa i różnice

Public relations oraz marketing są bardzo często ze sobą mylone. Pomimo tego, że to dwa przenikające się pojęcia, funkcjonują osobno. Mimo wszystko ich synergia jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu przez przedsiębiorstwo. Nie ma wątpliwości, że zarówno PR, jak i marketing są podstawą funkcjonowania każdego biznesu.  Warto przy tym dostrzegać, jakie różnice występują pomiędzy pojęciami. To pozwoli na sprawniejsze prowadzenie działań…

Jak zostać copywriterem, nie mając doświadczenia?

Jak zostać copywriterem, nie mając doświadczenia?

Na rynku pojawia się coraz więcej freelancerów, chcących spróbować swoich sił i umiejętności pisarskich w zawodzie copywritera. Dla wielu z nich początki są bardzo trudne, dlatego część szybko rezygnuje. Jednak bardziej nieugięte osoby wytrwale próbują przebić się wśród konkurencji. Zastanawiasz się, jak wyróżnić się z tłumu i zostać docenionym wśród zleceniodawców? W dalszej części artykułu omówimy wskazówki, którymi możesz się…

Optymalizacja SEO w e-commerce – najważniejsze elementy

Optymalizacja SEO w e-commerce – najważniejsze elementy

Optymalizacja SEO w e-commerce to nieustanne dostosowywanie witryny sklepu do algorytmów Google. Kierując się odpowiednimi zasadami, można znacząco wpłynąć na swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie, zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz szybciej osiągnąć przyjęte cele sprzedażowe. W jaki sposób można osiągnąć takie efekty? Czy wymaga to dużo czasu i wysiłku? Szczegóły w naszym wpisie. Słowa…

Opisy kategorii – dlaczego są potrzebne? Jak je poprawnie przygotować?

Opisy kategorii – dlaczego są potrzebne? Jak je poprawnie przygotować?

W każdym sklepie internetowym powinny pojawić się zarówno opisy wszystkich dostępnych produktów, jak i ogólnych kategorii. Mają one istotne znaczenie i to nie tylko dla osób odwiedzających stronę, ale również dla działań prowadzonych w ramach SEO. Mimo to opisy kategorii często są lekceważone i przez to przygotowane niestarannie. Tego typu treści okazują się bardzo przydatne. Warto poświęcić im trochę czasu…

Strona internetowa od podstaw — komu zlecić przygotowanie tekstów?

Strona internetowa od podstaw — komu zlecić przygotowanie tekstów?

Własna strona internetowa to skarb — dzięki niej możesz zaprezentować swoją ofertę szerokiemu gronu odbiorców. O fundamentalnej roli strony internetowej w biznesie świadczy fakt, że daje one pełną kontrolę nad tym, co przestawiasz potencjalnemu odbiorcy. Na przejrzystość strony składają się dwa czynniki — szata graficzna i teksty, które są na niej umieszczone. Content. Jak go stworzyć? Przygotowanie oprawy graficznej strony…

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Blog jest dla wielu firm jednym z narzędzi, które kształtują świadomość marki wśród odbiorców. Aby był on jak najlepiej widoczny w wyszukiwarkach, warto tworzyć wartościowe teksty blogowe z SEO. Odpowiednie zoptymalizowanie treści na stronie sprawi, że szanse na dotarcie do nowych odbiorców zdecydowanie wzrosną. Dlaczego warto pisać teksty blogowe z SEO? SEO jest pewnym zbiorem działań, które podejmuje się w…

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Narzędzie Google Moja Firma to idealna opcja dla firm o charakterze lokalnym. Utworzona przy pomocy tej usługi wizytówka może przyczynić się do wzrostu w wynikach wyszukiwania oraz do pozyskania nowych klientów. Jednak w jaki sposób zoptymalizować zawarte w niej dane, żeby biznes mógł na tym skorzystać? GOOGLE MOJA FIRMA — bezpłatna wizytówka Użytkownicy Internetu często stoją przed wyzwaniem wyszukania w…

Techniczne treści na stronę internetową

Techniczne treści na stronę internetową

Zawód copywritera bywa zaskakujący. Nie wszystkie zlecenia są równie łatwe, niektóre wymagają np. większej dbałości o detale, a inne stosowania specjalistycznego języka. Niedawno nasz zespół otrzymał nieco mniej typowe niż zwykle zamówienie – techniczne treści na stronę www. Naszym dodatkowym zadaniem były teksty po niemiecku i angielsku. Poniżej znajdziesz krótki opis naszego zadania dla firmy B&B Weld, przy współpracy z…

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Blog firmowy to jedna z najprzystępniejszych i najprzyjemniejszych w odbiorze form promocji firmy. To skuteczny sposób, aby nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale również zainteresować klienta swoją działalnością na dłużej. Może być wizytówką firmy, a także doskonałym miejscem, by pochwalić się wiedzą, umiejętnościami. Dlatego warto zadbać o jak największe grono odbiorców, nie tylko w Polsce. Jednym z najlepszych kroków jest…

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To nie tylko wizytówka biznesu, ale i dodatkowy kanał komunikacji z klientami oraz skuteczna forma promocji. W przypadku szkoły językowej witryna z dopracowaną treścią jest tak naprawdę niezbędna, bo bez niej trudno wyróżnić się na tle konkurencji. Niedawno zaufała nam jedna z takich firm, a w tym wpisie prezentujemy efekty naszej pracy…

WordPassion — Oferta Wiosna

WordPassion — Oferta Wiosna

Wiosna w pełni, a to najlepszy czas na zmiany. Nie inaczej jest w biznesie — kwitnąca pora roku przynosi nowe pomysły, produkty oraz plany promocyjne. Tym, co pozwoli Twojej firmie się rozwinąć, jest mocny wizerunek. Pomoże on przyciągnąć klientów — a do tego często potrzebna jest inwestycja w copywriting oraz content writing. W agencji WordPassion pomożemy Ci z tym zadaniem…

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

W obecnych czasach działania marketingowe przeniosły się głównie do Internetu. Większość przedsiębiorstw ma swoją stronę internetową, a także prowadzi profile firmowe w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsca na wdrożenie strategii content marketingowej w celu pozyskania nowych klientów. Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować? Content marketing – co to jest? W dużym…

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Branża prawnicza nie należy do najłatwiejszych i wymaga szerokiej wiedzy. Dla wielu odbiorców procedury prawnicze i specjalistyczne sformułowania wydają się niezrozumiałe. Aby pomóc klientom zrozumieć te zawiłości, warto pomyśleć o założeniu bloga kancelarii, który jest idealnym rozwiązaniem przynoszącym korzyści zarówno samej firmie, jak i potencjalnym odbiorcom. Jeżeli obawiasz się jednak, że nie masz dość czasu, aby poświęcić się prowadzeniu bloga,…

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Dobrze prowadzony blog kancelarii potrafi przynieść wiele korzyści, zaczynając od lepszej widoczności w sieci, na poprawieniu relacji z potencjalnym klientem kończąc. Jeżeli pragniesz, aby o Twojej działalności dowiedziała się jak najszersza grupa odbiorców, powinien Cię zainteresować copywriting prawniczy.  Czy kancelaria prawnicza powinna mieć bloga? Prawo, jako dyscyplina przepełniona szczegółami i niuansami, może dla potencjalnego klienta być przytłaczająca. Aby ułatwić odbiorcom…