Blog

Dobra agencja copywriterska – po czym ją rozpoznać?

Dobra agencja copywriterska – po czym ją rozpoznać?

Doskonale widoczna strona internetowa, ciągle zwiększająca się liczba klientów i wzrost zysków – to podstawowe efekty, na jakie liczy osoba nawiązująca współpracę z agencją copywriterską. Jednak czy zawsze są możliwe do osiągnięcia? Okazuje się, że sporo w tej kwestii zależy właśnie od wyboru agencji. Jak znaleźć właściwą firmę, aby później nie żałować? Wszystko opisujemy poniżej. Zapoznanie się z portfolio To…

Długość tekstu na stronie – jaka jest odpowiednia?

Długość tekstu na stronie – jaka jest odpowiednia?

Szukając informacji na temat tekstów na stronie www, można znaleźć przede wszystkim wzmianki o poprawności językowej, stylistyce czy użyteczności. Co z długością treści? Warto pamiętać, że ona też odgrywa istotną rolę. Z jednej strony nie można zniechęcać czytelników przesadnie długim tekstem. Jednocześnie należy uważać, aby nie był za krótki, ponieważ wtedy odbiorcy poczują niedosyt. Jak to pogodzić? Jaka jest odpowiednia…

Porady dla copywritera – tak będziesz pracować efektywniej!

Porady dla copywritera – tak będziesz pracować efektywniej!

Z pewnością każdy copywriter miewa takie dni, kiedy tworzenie tekstów zaczyna sprawiać mu trudność. Czasami zdarza się to w momencie, gdy konieczne jest szybkie uporanie się ze zleceniem ze względu na zbliżający się deadline. Czy są sposoby na to, aby nawet w takich sytuacjach poprawić swoją efektywność? Sprawdziliśmy to i przygotowaliśmy praktyczne porady dla copywritera. Podstawa, czyli wygodne miejsce do…

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych?

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych?

Kanibalizacja słów kluczowych jest zjawiskiem utrudniającym stronie www osiągnięcie wysokiej pozycji w Google. Tym samym nie jest ona dobrze widoczna dla użytkowników i nie generuje oczekiwanego ruchu organicznego. Czy takich problemów można uniknąć? Jeśli tak, jak to zrobić? Z poniższego wpisu dowiesz się wszystkiego. Kanibalizacja słów kluczowych – co to jest? Problem kanibalizacji pojawia się w sytuacji, gdy pod tę…

Jak kreować pozytywny wizerunek firmy w Internecie?

Jak kreować pozytywny wizerunek firmy w Internecie?

Firma ciesząca się dobrym wizerunkiem ma większe szanse na odniesienie sukcesu na rynku. Wynika to z tego, że wzbudza zaufanie klientów i do tego jest rozpoznawalna. Osiągnięcie takiego celu nie jest łatwe, ale trzeba podkreślić, że jest możliwe, przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingowych. Oto kilka praktycznych wskazówek, jak kreować pozytywny wizerunek firmy w Internecie. Przygotowanie Na początek warto podkreślić, że…

Marketing na LinkedIn – czy warto?

Marketing na LinkedIn – czy warto?

LinkedIn to serwis, który skrywa duży potencjał marketingowy. Jego celem jest ułatwienie kontaktów biznesowo-społecznych między użytkownikami. Obecnie coraz więcej firm dba o aktywność na LinkedIn, gdyż w ten sposób można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zyskać nowych klientów. Jak zaplanować działania marketingowe, aby osiągnąć taki rezultat? LinkedIn – co to jest? Zacznijmy od początku, a więc od wyjaśnienia, czym…

Obcojęzyczny copywriting — czy copywriter powinien znać języki obce?

Obcojęzyczny copywriting — czy copywriter powinien znać języki obce?

Copywriter na co dzień posługuje się językiem pisanym, dlatego jego dobra znajomość jest jednym z podstawowych wymagań. Nawet nasz własny język potrafi sprawić kłopoty i zazwyczaj umiejętności ze szkoły nie wystarczą. Wraz z globalizacją i rozwojem telekomunikacji rośnie zapotrzebowanie na obcojęzyczny copywriting i tym samym na osoby, które takie teksty przygotują. Czy copywriter musi znać języki obce, czy jest to…

PR a marketing – podobieństwa i różnice

PR a marketing – podobieństwa i różnice

Public relations oraz marketing są bardzo często ze sobą mylone. Pomimo tego, że to dwa przenikające się pojęcia, funkcjonują osobno. Mimo wszystko ich synergia jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu przez przedsiębiorstwo. Nie ma wątpliwości, że zarówno PR, jak i marketing są podstawą funkcjonowania każdego biznesu.  Warto przy tym dostrzegać, jakie różnice występują pomiędzy pojęciami. To pozwoli na sprawniejsze prowadzenie działań…

Jak zostać copywriterem, nie mając doświadczenia?

Jak zostać copywriterem, nie mając doświadczenia?

Na rynku pojawia się coraz więcej freelancerów, chcących spróbować swoich sił i umiejętności pisarskich w zawodzie copywritera. Dla wielu z nich początki są bardzo trudne, dlatego część szybko rezygnuje. Jednak bardziej nieugięte osoby wytrwale próbują przebić się wśród konkurencji. Zastanawiasz się, jak wyróżnić się z tłumu i zostać docenionym wśród zleceniodawców? W dalszej części artykułu omówimy wskazówki, którymi możesz się…

Optymalizacja SEO w e-commerce – najważniejsze elementy

Optymalizacja SEO w e-commerce – najważniejsze elementy

Optymalizacja SEO w e-commerce to nieustanne dostosowywanie witryny sklepu do algorytmów Google. Kierując się odpowiednimi zasadami, można znacząco wpłynąć na swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie, zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz szybciej osiągnąć przyjęte cele sprzedażowe. W jaki sposób można osiągnąć takie efekty? Czy wymaga to dużo czasu i wysiłku? Szczegóły w naszym wpisie. Słowa…

Opisy kategorii – dlaczego są potrzebne? Jak je poprawnie przygotować?

Opisy kategorii – dlaczego są potrzebne? Jak je poprawnie przygotować?

W każdym sklepie internetowym powinny pojawić się zarówno opisy wszystkich dostępnych produktów, jak i ogólnych kategorii. Mają one istotne znaczenie i to nie tylko dla osób odwiedzających stronę, ale również dla działań prowadzonych w ramach SEO. Mimo to opisy kategorii często są lekceważone i przez to przygotowane niestarannie. Tego typu treści okazują się bardzo przydatne. Warto poświęcić im trochę czasu…

Strona internetowa od podstaw — komu zlecić przygotowanie tekstów?

Strona internetowa od podstaw — komu zlecić przygotowanie tekstów?

Własna strona internetowa to skarb — dzięki niej możesz zaprezentować swoją ofertę szerokiemu gronu odbiorców. O fundamentalnej roli strony internetowej w biznesie świadczy fakt, że daje one pełną kontrolę nad tym, co przestawiasz potencjalnemu odbiorcy. Na przejrzystość strony składają się dwa czynniki — szata graficzna i teksty, które są na niej umieszczone. Content. Jak go stworzyć? Przygotowanie oprawy graficznej strony…

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Blog jest dla wielu firm jednym z narzędzi, które kształtują świadomość marki wśród odbiorców. Aby był on jak najlepiej widoczny w wyszukiwarkach, warto tworzyć wartościowe teksty blogowe z SEO. Odpowiednie zoptymalizowanie treści na stronie sprawi, że szanse na dotarcie do nowych odbiorców zdecydowanie wzrosną. Dlaczego warto pisać teksty blogowe z SEO? SEO jest pewnym zbiorem działań, które podejmuje się w…

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Narzędzie Google Moja Firma to idealna opcja dla firm o charakterze lokalnym. Utworzona przy pomocy tej usługi wizytówka może przyczynić się do wzrostu w wynikach wyszukiwania oraz do pozyskania nowych klientów. Jednak w jaki sposób zoptymalizować zawarte w niej dane, żeby biznes mógł na tym skorzystać? GOOGLE MOJA FIRMA — bezpłatna wizytówka Użytkownicy Internetu często stoją przed wyzwaniem wyszukania w…

Techniczne treści na stronę internetową

Techniczne treści na stronę internetową

Zawód copywritera bywa zaskakujący. Nie wszystkie zlecenia są równie łatwe, niektóre wymagają np. większej dbałości o detale, a inne stosowania specjalistycznego języka. Niedawno nasz zespół otrzymał nieco mniej typowe niż zwykle zamówienie – techniczne treści na stronę www. Naszym dodatkowym zadaniem były teksty po niemiecku i angielsku. Poniżej znajdziesz krótki opis naszego zadania dla firmy B&B Weld, przy współpracy z…

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Blog firmowy to jedna z najprzystępniejszych i najprzyjemniejszych w odbiorze form promocji firmy. To skuteczny sposób, aby nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale również zainteresować klienta swoją działalnością na dłużej. Może być wizytówką firmy, a także doskonałym miejscem, by pochwalić się wiedzą, umiejętnościami. Dlatego warto zadbać o jak największe grono odbiorców, nie tylko w Polsce. Jednym z najlepszych kroków jest…

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To nie tylko wizytówka biznesu, ale i dodatkowy kanał komunikacji z klientami oraz skuteczna forma promocji. W przypadku szkoły językowej witryna z dopracowaną treścią jest tak naprawdę niezbędna, bo bez niej trudno wyróżnić się na tle konkurencji. Niedawno zaufała nam jedna z takich firm, a w tym wpisie prezentujemy efekty naszej pracy…

WordPassion — Oferta Wiosna

WordPassion — Oferta Wiosna

Wiosna w pełni, a to najlepszy czas na zmiany. Nie inaczej jest w biznesie — kwitnąca pora roku przynosi nowe pomysły, produkty oraz plany promocyjne. Tym, co pozwoli Twojej firmie się rozwinąć, jest mocny wizerunek. Pomoże on przyciągnąć klientów — a do tego często potrzebna jest inwestycja w copywriting oraz content writing. W agencji WordPassion pomożemy Ci z tym zadaniem…

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

W obecnych czasach działania marketingowe przeniosły się głównie do Internetu. Większość przedsiębiorstw ma swoją stronę internetową, a także prowadzi profile firmowe w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsca na wdrożenie strategii content marketingowej w celu pozyskania nowych klientów. Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować? Content marketing – co to jest? W dużym…

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Branża prawnicza nie należy do najłatwiejszych i wymaga szerokiej wiedzy. Dla wielu odbiorców procedury prawnicze i specjalistyczne sformułowania wydają się niezrozumiałe. Aby pomóc klientom zrozumieć te zawiłości, warto pomyśleć o założeniu bloga kancelarii, który jest idealnym rozwiązaniem przynoszącym korzyści zarówno samej firmie, jak i potencjalnym odbiorcom. Jeżeli obawiasz się jednak, że nie masz dość czasu, aby poświęcić się prowadzeniu bloga,…