Blog

Techniczne treści na stronę internetową

Techniczne treści na stronę internetową

Zawód copywritera bywa zaskakujący. Nie wszystkie zlecenia są równie łatwe, niektóre wymagają np. większej dbałości o detale, a inne stosowania specjalistycznego języka. Niedawno nasz zespół otrzymał nieco mniej typowe niż zwykle zamówienie – techniczne treści na stronę www. Naszym dodatkowym zadaniem były teksty po niemiecku i angielsku. Poniżej znajdziesz krótki opis naszego zadania dla firmy B&B Weld, przy współpracy z…

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Blog firmowy to jedna z najprzystępniejszych i najprzyjemniejszych w odbiorze form promocji firmy. To skuteczny sposób, aby nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale również zainteresować klienta swoją działalnością na dłużej. Może być wizytówką firmy, a także doskonałym miejscem, by pochwalić się wiedzą, umiejętnościami. Dlatego warto zadbać o jak największe grono odbiorców, nie tylko w Polsce. Jednym z najlepszych kroków jest…

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To nie tylko wizytówka biznesu, ale i dodatkowy kanał komunikacji z klientami oraz skuteczna forma promocji. W przypadku szkoły językowej witryna z dopracowaną treścią jest tak naprawdę niezbędna, bo bez niej trudno wyróżnić się na tle konkurencji. Niedawno zaufała nam jedna z takich firm, a w tym wpisie prezentujemy efekty naszej pracy…

WordPassion — Oferta Wiosna

WordPassion — Oferta Wiosna

Wiosna w pełni, a to najlepszy czas na zmiany. Nie inaczej jest w biznesie — kwitnąca pora roku przynosi nowe pomysły, produkty oraz plany promocyjne. Tym, co pozwoli Twojej firmie się rozwinąć, jest mocny wizerunek. Pomoże on przyciągnąć klientów — a do tego często potrzebna jest inwestycja w copywriting oraz content writing. W agencji WordPassion pomożemy Ci z tym zadaniem…

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

W obecnych czasach działania marketingowe przeniosły się głównie do Internetu. Większość przedsiębiorstw ma swoją stronę internetową, a także prowadzi profile firmowe w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsca na wdrożenie strategii content marketingowej w celu pozyskania nowych klientów. Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować? Content marketing – co to jest? W dużym…

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Branża prawnicza nie należy do najłatwiejszych i wymaga szerokiej wiedzy. Dla wielu odbiorców procedury prawnicze i specjalistyczne sformułowania wydają się niezrozumiałe. Aby pomóc klientom zrozumieć te zawiłości, warto pomyśleć o założeniu bloga kancelarii, który jest idealnym rozwiązaniem przynoszącym korzyści zarówno samej firmie, jak i potencjalnym odbiorcom. Jeżeli obawiasz się jednak, że nie masz dość czasu, aby poświęcić się prowadzeniu bloga,…

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Dobrze prowadzony blog kancelarii potrafi przynieść wiele korzyści, zaczynając od lepszej widoczności w sieci, na poprawieniu relacji z potencjalnym klientem kończąc. Jeżeli pragniesz, aby o Twojej działalności dowiedziała się jak najszersza grupa odbiorców, powinien Cię zainteresować copywriting prawniczy.  Czy kancelaria prawnicza powinna mieć bloga? Prawo, jako dyscyplina przepełniona szczegółami i niuansami, może dla potencjalnego klienta być przytłaczająca. Aby ułatwić odbiorcom…