Blog & Aktualności

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Nie od dziś wiadomo, że dobrze napisany tekst jest naszą wizytówką. Wzbudza zaufanie i utwierdza klientów w przekonaniu, że trafili we właściwe miejsce. To, że tekst jest napisany poprawnie językowo i stylistycznie nie jest jednak wystarczające, jeżeli nie dostarcza przy tym żadnych dodatkowych korzyści. Dlatego warto zadbać o to, żeby obok walorów estetycznych miał również wartości merytoryczne. Tu pojawia się…

Jak profesjonalnie prowadzić swojego bloga?

Jak profesjonalnie prowadzić swojego bloga?

W ostatnich latach blogi zyskały na popularności. Mogą prowadzić je zarówno osoby prywatne, które pragną podzielić się swoją pasją z innymi, jak i przedsiębiorcy. Ci drudzy coraz częściej decydują się na założenie bloga firmowego, gdyż jest to doskonałe narzędzie do komunikowania się z gronem odbiorców, co z kolei przekłada się na wzrost zaufania do firmy oraz – co za tym…

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Treści publikowane na różnego rodzaju stronach internetowych mają przede wszystkim zachęcić odbiorców do głębszej interakcji, na przykład poprzez skorzystanie z oferowanych usług lub zakup produktów. Powinny również budować relację pomiędzy twórcą i odbiorcą treści, a także wzbudzać zaufanie i motywować do ponownego odwiedzenia strony.  Regularne publikowanie nowych treści zawsze zwiększa ruch na stronie i pozwala pozyskać nowych odbiorców, jednak napisanie…

Plagiat tekstów – czym jest i jak go uniknąć?

Plagiat tekstów – czym jest i jak go uniknąć?

Podczas pisania różnego rodzaju tekstów korzystamy z gotowych publikacji. Na podstawie odpowiednio dobranych źródeł można stworzyć wysokiej jakości tekst, także ekspercki. Pojawia się jednak pytanie: Gdzie leży granica między korzystaniem z czyjejś pracy a plagiatem? Czym właściwie jest plagiat i jak go unikać? Plagiat zagrożeniem dla profesjonalisty  Warto wiedzieć, że utwór, czyli też tekst internetowy, nie musi zostać ukończony, bądź…

Copywriter – jakie studia musi skończyć?

Copywriter – jakie studia musi skończyć?

Najważniejszym narzędziem pracy copywritera jest słowo. Pisanie tekstów, które dobrze się sprzedają, to najprostsza definicja copywritingu. Tego rodzaju praca polega na tworzeniu sloganów i tekstów reklamowych, artykułów blogowych i opisów produktów. Interesuje Cię zawód copywritera, jednak nie wiesz, jaki kierunek studiów powinien skończyć copywriter? Oto wskazówki, które pomogą Ci wybrać odpowiednią drogę. Co jest najważniejsze w pracy copywritera? Aby lepiej…

Treści na stronę internetową kancelarii

Treści na stronę internetową kancelarii

Wiele osób uważa, że w obecnych czasach bez dobrze zaprojektowanej strony internetowej trudno osiągnąć sukces w biznesie. Z pewnością jest w tym wiele prawdy, ponieważ osoby zainteresowane daną usługą szukają odpowiedniej firmy najczęściej przez Internet. Nie inaczej jest w przypadku usług prawniczych. Ten rynek jest specyficzny, bo istnieją pewne ograniczenia w reklamie. Jak tworzyć teksty na stronę internetową kancelarii, aby…

Dlaczego dobre teksty są ważne?

Dlaczego dobre teksty są ważne?

Często mówi się, że każda firma powinna mieć własną stronę www, bo jeśli nie ma jej w Internecie, osiągnięcie sukcesu będzie bardzo trudne. Jest w tym sporo prawdy, ale trzeba też pamiętać, że witryna musi być dopracowana, zwłaszcza pod kątem tekstów. Treść powinna być poprawna gramatycznie i stylistycznie, a dodatkowo zapewniać stronie odpowiednie pozycjonowanie. Dlaczego dobre teksty odgrywają tak istotną…

Jak współpracować z copywriterem? Najważniejsze kwestie

Jak współpracować z copywriterem? Najważniejsze kwestie

Profesjonalny copywriting to coś, na czym zależy wielu firmom. W obecnych czasach, bez dobrej reklamy w Internecie i odpowiednio przygotowanych treści na stronie, zdecydowanie trudniej trafić do nowych klientów i zwiększyć zyski. Jak nawiązać współpracę z freelancerem a może lepsza będzie agencja copywriterska. Co wybrać, aby być zadowolonym z efektów współpracy? Postanowiliśmy podzielić się swoim doświadczeniem i zwrócić uwagę na…

Content writing a copywriting – najważniejsze różnice

Content writing a copywriting – najważniejsze różnice

Content writing oraz copywriting to pojęcia, które często są używane zamiennie. Co prawda są to dziedziny z szeroko pojętego marketingu internetowego, ale mają inne znaczenie i trzeba o tym pamiętać. Obowiązki content writera wyglądają nieco inaczej niż te należące do copywritera, co wyjaśniamy w poniższym wpisie. Co to jest content writing? Content writing, określany też mianem webwritingu, to działania skupiające…

Jak napisać dobre streszczenie książki czy artykułu?

Jak napisać dobre streszczenie książki czy artykułu?

Pisanie streszczeń to zadanie, z którym trzeba mierzyć się już od najmłodszych lat w szkole. Jednak sprawia to problem nie tylko uczniom, ale i dorosłym, również doświadczonym blogerom czy copywriterom. Jak napisać dobre streszczenie książki lub artykułu? Jakich błędów należy unikać? Streszczenie – co to jest? Przed zdradzeniem wskazówek, jak napisać streszczenie, warto wyjaśnić, czym ono właściwie jest. To skrótowe…

Jak napisać dobry tekst reklamowy?

Jak napisać dobry tekst reklamowy?

Słowa mogą mieć naprawdę dużą moc. To one są podstawą skutecznego tekstu reklamowego, który zainteresuje potencjalnych klientów. Jednak żeby osiągnąć sukces, trzeba pamiętać o kilku zasadach. Sprawdź, jak napisać dobry tekst reklamowy, żeby stał się efektywnym narzędziem sprzedażowym. Najważniejszy jest klient Tworząc treści reklamowe, trzeba pamiętać, że najważniejszą rolę odgrywa klient. Produkt czy oferta, którą opisujemy, ma spełniać jego oczekiwania…

Jak pisać dobre teksty SEO?

Jak pisać dobre teksty SEO?

Obecnie niemal każda firma ma własną stronę www, ponieważ to dzięki niej można pozyskać nowych klientów, a tym samym zwiększyć zyski z oferowanych produktów czy usług. Jednak nie każda witryna jest dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania, a wpływ na to ma sposób przygotowania tekstów. Żeby strona internetowa zajmowała wysoką pozycję w wyszukiwarce, musi być dopracowana pod kątem SEO. Jak pisać…

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Ruszamy z serią poradnik copywritera, która będzie dotyczyła tworzenia różnego rodzaju treści na strony internetowe i nie tylko. Zaczniemy od opisu produktu, który wielu osobom wydaje się najłatwiejszym tekstem do przygotowania. Doświadczenie pokazuje jednak, że jego stworzenie nie jest tak proste, jak często myślimy. Jak napisać dobry opis produktu? Co powinien on zawierać? Czy jakość tekstu przekłada się na zainteresowanie…

Copywriter – czy każdy może nim zostać?

Copywriter – czy każdy może nim zostać?

Czy każdy może być copywriterem? Są osoby, które uważają, że każdy może pisać teksty. Jednak coraz częściej słyszy się również, że copywriter powinien mieć pewne predyspozycje. Bez nich trudno będzie mu odnieść sukcesu. Kto tak naprawdę może zostać copywriterem i jak to zrobić? Kim jest copywriter? Copywriter to osoba, która zajmuje się przygotowywaniem treści przeznaczonych do publikacji. Są to różnego…

Instagram firmowy – czy każda firma musi go mieć?

Instagram firmowy – czy każda firma musi go mieć?

Instagram to jeden z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych, a właściwie fotograficzno-społecznościowych. Każdego dnia z tej aplikacji korzysta wiele milionów osób. Instagram może pomóc w wypromowaniu firmy i zwiększeniu jej widoczności w Internecie. Pojawia się jednak pytanie – czy każdy musi mieć konto w tym serwisie? Komu Instagram firmowy pomoże, a komu platforma nie jest w ogóle potrzebna? Postanowiliśmy to sprawdzić.…

Blog firmowy – dlaczego warto?

Blog firmowy – dlaczego warto?

Coraz częściej mówi się, że blog firmowy to jedno z najlepszych narzędzi umożliwiających promocję swojej firmy w Internecie oraz nawiązanie trwałych relacji z klientami. To nowoczesna forma marketingu, która może pełnić wiele funkcji, w zależności od charakteru prowadzonej działalności. Czy każda firma powinna prowadzić bloga? Przekonaj się, jakie korzyści płyną z zastosowania tego typu narzędzi. Co to jest blog firmowy?…