Blog

Techniczne treści na stronę internetową

Techniczne treści na stronę internetową

Zawód copywritera bywa zaskakujący. Nie wszystkie zlecenia są równie łatwe, niektóre wymagają np. większej dbałości o detale, a inne stosowania specjalistycznego języka. Niedawno nasz zespół otrzymał nieco mniej typowe niż zwykle zamówienie – techniczne treści na stronę www. Naszym dodatkowym zadaniem były teksty po niemiecku i angielsku. Poniżej znajdziesz krótki opis naszego zadania dla firmy B&B Weld, przy współpracy z…

Czy warto inwestować w teksty zapleczowe?

Czy warto inwestować w teksty zapleczowe?

Chcesz wypromować swoją stronę internetową? Uważasz, że reklamy są jedynym sposobem na przyciągnięcie uwagi? Jeśli Twoje odpowiedzi są twierdzące, to znak, że najwyższa pora zainteresować się tekstami zapleczowymi. Czym są teksty zapleczowe? Teksty zapleczowe są kluczowym elementem tzw. zaplecza pozycjonerskiego. Tworzy się je dla czytelników, a nie wyłącznie z myślą o algorytmach wyszukiwarek internetowych. Treści tego typu nie są na…

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To nie tylko wizytówka biznesu, ale i dodatkowy kanał komunikacji z klientami oraz skuteczna forma promocji. W przypadku szkoły językowej witryna z dopracowaną treścią jest tak naprawdę niezbędna, bo bez niej trudno wyróżnić się na tle konkurencji. Niedawno zaufała nam jedna z takich firm, a w tym wpisie prezentujemy efekty naszej pracy…

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Prowadzenie bloga firmowego daje szereg korzyści zarówno Twojej firmie, jak i klientowi. Rzetelne prowadzenie bloga i regularne publikowanie tekstów to podstawa. Dodatkowo warto zadbać o SEO wpisów blogowy. Jeśli wiesz, że zabraknie Ci czasu na stworzenie wartościowego bloga lub nie jesteś pewien, jakie treści powinieneś publikować, możesz zlecić napisanie specjalistom, którzy sprawią, że ekspercki blog firmowy będzie źródłem wiedzy dla…

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Polskie firmy coraz częściej decydują się na stworzenie swojej strony internetowej również w języku angielskim, a poszerzenie zasięgów i zwiększenie ruchu w witrynie to jedne z wielu korzyści, jakie ta decyzja może przynieść. Przed jej podjęciem warto jednak dowiedzieć się, chociażby jakim firmom taka inwestycja realnie się opłaci i jakie wiążą się z nią profity. Czy w rzeczywistości strona w języku…

Copywriting w języku obcym – dlaczego warto pisać w różnych językach?

Copywriting w języku obcym – dlaczego warto pisać w różnych językach?

Żyjąc w obecnych czasach, opartych zarówno na konkurencji, jak i walce o każdego potencjalnego klienta, wszelkie kanały dotarcia do odbiorcy mają ogromne znaczenie. Nie tylko reklama jest kluczowa. Istotną rolę odgrywają również takie czynniki, jak widoczność w sieci czy skupienie na sobie uwagi potencjalnego klienta, bądź kontrahenta. Ale co może to zapewnić? Sposobów jest wiele, a jednym z nich, być…

Opisy produktów – dlaczego warto o nie zadbać

Opisy produktów – dlaczego warto o nie zadbać

Dobre opisy produktów mają dużą moc. Nie tylko mogą zainteresować potencjalnego klienta, zachęcić go do zakupów, ale jednocześnie mogą pozycjonować naszą stronę. Sprzedawca każdorazowo musi zachęcić klienta do zakupów, a dobrze napisany tekst robi to wielokrotnie i pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Warto zadbać o opisy produktów na stronie internetowej, w sklepie czy na aukcjach Allegro. Wymaga to czasu, ale raz…

WordPassion — Oferta Wiosna

WordPassion — Oferta Wiosna

Wiosna w pełni, a to najlepszy czas na zmiany. Nie inaczej jest w biznesie — kwitnąca pora roku przynosi nowe pomysły, produkty oraz plany promocyjne. Tym, co pozwoli Twojej firmie się rozwinąć, jest mocny wizerunek. Pomoże on przyciągnąć klientów — a do tego często potrzebna jest inwestycja w copywriting oraz content writing. W agencji WordPassion pomożemy Ci z tym zadaniem…

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

W obecnych czasach działania marketingowe przeniosły się głównie do Internetu. Większość przedsiębiorstw ma swoją stronę internetową, a także prowadzi profile firmowe w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsca na wdrożenie strategii content marketingowej w celu pozyskania nowych klientów. Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować? Content marketing – co to jest? W dużym…

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Branża prawnicza nie należy do najłatwiejszych i wymaga szerokiej wiedzy. Dla wielu odbiorców procedury prawnicze i specjalistyczne sformułowania wydają się niezrozumiałe. Aby pomóc klientom zrozumieć te zawiłości, warto pomyśleć o założeniu bloga kancelarii, który jest idealnym rozwiązaniem przynoszącym korzyści zarówno samej firmie, jak i potencjalnym odbiorcom. Jeżeli obawiasz się jednak, że nie masz dość czasu, aby poświęcić się prowadzeniu bloga,…

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Dobrze prowadzony blog kancelarii potrafi przynieść wiele korzyści, zaczynając od lepszej widoczności w sieci, na poprawieniu relacji z potencjalnym klientem kończąc. Jeżeli pragniesz, aby o Twojej działalności dowiedziała się jak najszersza grupa odbiorców, powinien Cię zainteresować copywriting prawniczy.  Czy kancelaria prawnicza powinna mieć bloga? Prawo, jako dyscyplina przepełniona szczegółami i niuansami, może dla potencjalnego klienta być przytłaczająca. Aby ułatwić odbiorcom…

SEO dla blogerów – dlaczego jest takie istotne?

SEO dla blogerów – dlaczego jest takie istotne?

Blogi w przeszłości kojarzyły się głównie z internetowymi dziennikami, ale w obecnych czasach stały się powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingu i komunikacji. Blog to nie tylko doskonałe miejsce na dzielenie się swoją pasją z innymi, ale i narzędzie, które pozwala na nawiązanie relacji z klientem. Zarówno tym, który już dokonał zakupu, jak i tym, który dopiero zastanawia się nad najlepszym rozwiązaniem.…

Jaki prezent dla copywritera?

Jaki prezent dla copywritera?

Zawód copywritera z pewnością jest wyjątkowy. Osoby wykonujące tę pracę zwykle odznaczają się kreatywnością, mają tysiąc pomysłów na minutę i jak się okazuje, niejako utrudnia to wybór prezentu. W okresie przedświątecznym bądź przy okazji zbliżających się urodzin takiej osoby prawdopodobnie zastanawiasz się, jaki prezent dla copywritera będzie najlepszym wyborem. Oto kilka przydatnych wskazówek. Praktyczny prezent dla copywritera Zawód copywritera polega…

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

W ostatnich latach większość działań marketingowych przeniosła się do Internetu. Co więcej, tradycyjna reklama powoli przestaje być skuteczna, ponieważ ludzie często ignorują przekazy reklamowe. Zjawisko ignorowania banerów graficznych doczekało się nawet swojej nazwy – „banner blindness”. Odpowiedzią na ten problem jest content marketing, czyli technika marketingowa, która pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i przekonanie ich do skorzystania z…

Jak napisać dobre streszczenie po angielsku?

Jak napisać dobre streszczenie po angielsku?

W szkole, szczególnie na lekcjach języka angielskiego, uczymy się, jak pisać wszelkiego rodzaju teksty, w tym eseje i maile. Co ze streszczeniami? Często uważa się, że każdy może je samodzielnie stworzyć, bez względu na to, czy opisują one własną lub czyjąś pracę. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać dobre streszczenie po angielsku czy w jakimkolwiek języku, a trzeba pamiętać, że…

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Nie od dziś wiadomo, że dobrze napisany tekst jest naszą wizytówką. Wzbudza zaufanie i utwierdza klientów w przekonaniu, że trafili we właściwe miejsce. To, że tekst jest napisany poprawnie językowo i stylistycznie nie jest jednak wystarczające, jeżeli nie dostarcza przy tym żadnych dodatkowych korzyści. Dlatego warto zadbać o to, żeby obok walorów estetycznych miał również wartości merytoryczne. Tu pojawia się…

Jak profesjonalnie prowadzić bloga?

Jak profesjonalnie prowadzić bloga?

W ostatnich latach blogi zyskały na popularności. Mogą prowadzić je zarówno osoby prywatne, które pragną podzielić się swoją pasją z innymi, jak i przedsiębiorcy. Ci drudzy coraz częściej decydują się na założenie bloga firmowego, gdyż jest to doskonałe narzędzie do komunikowania się z gronem odbiorców. To z kolei przekłada się na wzrost zaufania do firmy oraz – co za tym…

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Treści publikowane na różnego rodzaju stronach internetowych mają przede wszystkim zachęcić odbiorców do głębszej interakcji, na przykład poprzez skorzystanie z oferowanych usług lub zakup produktów. Powinny również budować relację pomiędzy twórcą i odbiorcą treści, a także wzbudzać zaufanie i motywować do ponownego odwiedzenia strony.  Regularne publikowanie nowych treści zawsze zwiększa ruch na stronie i pozwala pozyskać nowych odbiorców, jednak napisanie…

Plagiat tekstów – czym jest i jak go uniknąć?

Plagiat tekstów – czym jest i jak go uniknąć?

Podczas pisania różnego rodzaju tekstów korzystamy z gotowych publikacji. Na podstawie odpowiednio dobranych źródeł można stworzyć wysokiej jakości tekst, także ekspercki. Pojawia się jednak pytanie: Gdzie leży granica między korzystaniem z czyjejś pracy a plagiatem? Czym właściwie jest plagiat i jak go unikać? Plagiat zagrożeniem dla profesjonalisty  Warto wiedzieć, że utwór, czyli też tekst internetowy, nie musi zostać ukończony, bądź…

Copywriter – jakie studia musi skończyć?

Copywriter – jakie studia musi skończyć?

Najważniejszym narzędziem pracy copywritera jest słowo. Pisanie tekstów, które dobrze się sprzedają, to najprostsza definicja copywritingu. Tego rodzaju praca polega na tworzeniu sloganów i tekstów reklamowych, artykułów blogowych i opisów produktów. Interesuje Cię zawód copywritera, jednak nie wiesz, jaki studia powinien skończyć copywriter? Oto wskazówki, które pomogą Ci wybrać odpowiednią drogę. Co jest najważniejsze w pracy copywritera? Aby lepiej zrozumieć…