Prowadzenie bloga firmowego daje szereg korzyści zarówno Twojej firmie, jak i klientowi. Rzetelne prowadzenie bloga i regularne publikowanie tekstów to podstawa. Dodatkowo warto zadbać o SEO wpisów blogowy.

Jeśli wiesz, że zabraknie Ci czasu na stworzenie wartościowego bloga lub nie jesteś pewien, jakie treści powinieneś publikować, możesz zlecić napisanie specjalistom, którzy sprawią, że ekspercki blog firmowy będzie źródłem wiedzy dla potencjalnych klientów, a dodatkowo poprawi pozycję strony www w sieci.

Dlaczego warto powierzyć bloga specjalistom?

Ekspercki blog firmowy przynosi wiele długofalowych korzyści. Pomaga kreować wizerunek firmy w sieci, a także poprawia widoczność w wyszukiwarkach. Odpowiednio prowadzony pozwala na znalezienie lojalnych klientów. Jednak zdarza się, że na przygotowanie i publikację treści brakuje czasu albo pomimo tego, że jest on poświęcany, teksty nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Warto w takim wypadku zastanowić się nad przekazaniem prowadzenia bloga doświadczonym specjalistom. Pomogą oni w stworzeniu odpowiednio dopasowanej strategii dla Twojej strony oraz w przygotowaniu wartościowych i merytorycznych treści. Przekazując to zadanie ekspertom, możesz mieć pewność, że teksty będą napisane tak, aby klienci chętnie je czytali. Dodatkowo osoby na co dzień zajmujące się pisaniem tekstów na blogi, zapewnią Twoim treściom poprawność zarówno stylistyczną, jak i gramatyczną, a przy okazji zadbają o SEO.

Komu zlecić tworzenie tekstów?

Jeżeli zdecydujesz się na to, aby zlecić prowadzenie bloga firmowego, najlepiej skorzystać z usług kogoś, kto zajmuje się tworzeniem tekstów na co dzień. Bez względu na to, z kim nawiążesz współpracę, nie będziesz już musiał martwić się brakiem czasu na pisanie tekstów. Copywriterzy mający doświadczenie w tworzeniu wpisów blogowych zapewnią Ci szybką realizację, a także rzetelność treści. Eksperci z WordPassion mogą zadbać o to, aby strona była regularnie aktualizowana, a teksty poprawne językowo.  

O co zapytać firmę, która oferuje pisanie bloga?

Każdy tekst, który umieszczasz na blogu firmowym, musi być unikatowy, dlatego warto zapytać firmę, czy sprawdza treści w programie antyplagiatowym. Wyszukiwarki internetowe bardzo nie lubią plagiatu i tekst, który miał służyć pozycjonowaniu, może nam zaszkodzić, jeśli wykonawca nie trzyma się zasad. WordPassion dba o te kwestie i każdy tekst sprawdza w programie antyplagiatowym. Warto zapytać też, czy firma przygotowuje treści z zachowaniem zasad SEO, dołącza do tekstu meta opis. Jeśli zależy Ci na tym, aby blog tworzył się bez Twojej ingerencji, możesz zapytać podwykonawcę, czy publikuje treści bezpośrednio na stronie internetowej.

Jeżeli po przeczytaniu tego artykułu stwierdziłeś, że warto skorzystać z usług profesjonalnych copywriterów, zachęcamy do kontaktu z naszą agencją.

Leave a comment