Blog & Aktualności

Kursy językowe ONLINE

Kursy językowe ONLINE

Kursy językowe ONLINE

W naszej ofercie znajdziesz kursy językowe: indywidualne, duet, w grupach 3-osobowych, 4-5 osobowych oraz w grupach powyżej 5 osób. Zapoznaj się z opisem kursów i wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Poradnik copywritera – jak napisać opis produktu? Ruszamy z serią poradnik copywritera, która będzie dotyczyła tworzenia różnego rodzaju treści na strony internetowe i nie tylko. Zaczniemy od opisu produktu, który wielu osobom wydaje się najłatwiejszym tekstem do przygotowania. Doświadczenie pokazuje jednak, że jego stworzenie nie jest tak proste, jak często myślimy. Jak napisać dobry opis produktu? Co powinien on zawierać?…

Copywriter – czy każdy może nim zostać?

Copywriter – czy każdy może nim zostać?

Copywriter – czy każdy może nim zostać? Czy każdy może być copywriterem? Są osoby, które uważają, że każdy może pisać teksty. Jednak coraz częściej słyszy się również, że copywriter powinien mieć pewne predyspozycje. Bez nich trudno będzie mu odnieść sukcesu. Kto tak naprawdę może zostać copywriterem i jak to zrobić? Kim jest copywriter? Copywriter to osoba, która zajmuje się przygotowywaniem…

YouTube firmowy – narzędzie promocji

YouTube firmowy – narzędzie promocji

YouTube firmowy – narzędzie promocji Szacuje się, że z portalu YouTube korzysta ok. miliard użytkowników. Większość z nas chętnie ogląda filmy opublikowane na tym serwisie. Dlatego coraz częściej konta zakładają tam firmy chcące lepiej zadbać o swoją promocję. Czy YouTube firmowy jest dobrym narzędziem marketingowym? Czy warto założyć firmowe konto na YouTube? YouTube to portal działający już od kilkunastu lat,…

Firmowy fanpage – tego lepiej unikać na Facebooku

Firmowy fanpage – tego lepiej unikać na Facebooku

Firmowy fanpage – tego lepiej unikać na Facebooku Zakładając firmowy fanpage na Facebooku, powinieneś wiedzieć nie tylko to, jakie działania są zalecane, ale również czego powinieneś unikać. Nawet z pozoru niewielkie błędy mogą spowodować spadek liczby obserwatorów lub co gorsza, utratę dobrych relacji z klientami. Poza tym czasami zdarza się, że niewłaściwie prowadzony fanpage ma ograniczoną do minimum oglądalność. Jakie…

Facebook firmowy – jak prowadzić fanpage?

Facebook firmowy – jak prowadzić fanpage?

Facebook firmowy – jak prowadzić fanpage? Założyłeś już fanpage swojej firmy na Facebooku? Możesz więc zacząć planować, jakie treści będą na nim publikowane. Zyskanie dużej popularności i zdobycie nowych obserwatorów (którzy mogą stać się też klientami) wymaga cierpliwości, odpowiedniej strategii i odrobiny kreatywności. Jak prowadzić Facebook firmowy, aby stał się dodatkową formą reklamy? O tym jest nasz kolejny artykuł. Jakość,…

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage? Obecnie trudno jest znaleźć firmę, która nie ma swojego fanpage’a na Facebooku. Choć wymaga to czasu, kreatywnego podejścia i umiejętności, to jednak właściwe prowadzenie swojego profilu może okazać się pełnym zalet rozwiązaniem. Jeśli wahasz się, czy Facebook dla firm to dla Ciebie dobre rozwiązanie, zachęcamy Cię do przeczytania tego wpisu. Facebook…

Twitter firmowy – czy jest potrzebny?

Twitter firmowy – czy jest potrzebny?

Twitter firmowy – czy jest potrzebny? Coraz częściej firmy chcące zwiększyć swoją popularność w Internecie zakładają konta nie tylko na Facebooku czy Instagramie, ale też na Twitterze. Choć nierzadko mówi się, że to platforma głównie dla polityków czy dziennikarzy, nie jest to do końca prawda. Liczba użytkowników tego portalu każdego dnia rośnie, co świadczy o jego popularności. Twitter firmowy może…

Promocja strony internetowej firmy – jak to zrobić?

Promocja strony internetowej firmy – jak to zrobić?

Promowanie internetowej firmy – jak to zrobić? Samo założenie strony internetowej nie wystarcza, aby nasza firma zyskała więcej klientów i odniosła sukces w branży – nawet jeżeli witryna jest dopracowana pod kątem najmniejszych szczegółów. Musimy ją też w odpowiedni sposób wypromować. Jak to zrobić? W tym tekście znajdziesz wiele przydatnych porad, dzięki którym dowiesz się, jak powinna wyglądać promocja strony…

Copywriting i online marketing – słowniczek pojęć

Copywriting i online marketing – słowniczek pojęć

COPYWRITING i ONLINE MARKETING – SŁOWNICZEK POJĘĆ Często słyszysz lub czytasz o takich pojęciach jak copywriting, SEO i SEM, ale nie wiesz, co oznaczają? Być może zastanawiasz się, czym są teksty zapleczowe i sponsorowane? Dla osób takich jak Ty przygotowaliśmy specjalny słowniczek copywritingu. Znajdują się w nim definicje najważniejszych pojęć z zakresu szeroko rozumianego marketingu internetowego. Co znaczy SEO i…

Firmowe konto na Instagramie – tych błędów unikaj

Firmowe konto na Instagramie – tych błędów unikaj

Firmowe konto na Instagramie – tych błędów unikaj Regularnie publikujesz posty na Instagramie, dodajesz odpowiednie hashtagi, a mimo to liczba Twoich followersów wciąż nie jest zadowalająca? Prawdopodobnie popełniasz błędy, które decydują o zasięgu dodawanych przez Ciebie treści. Poniżej znajdziesz kilka porad o tym, czego nie powinieneś robić na Instagramie, mając firmowe konto. Instagram nie lubi monotematyczności Niemal w każdym poradniku…

Konto firmowe na Instagramie – jak odnieść sukces?

Konto firmowe na Instagramie – jak odnieść sukces?

Konto firmowe na Instagramie – jak odnieść sukces? Była już mowa o tym, jakie firmy powinny mieć konto na Instagramie. Pojawia się jednak pytanie – jak na tej platformie zdobyć popularność? Specjaliści mówią, że tak naprawdę trzeba niewiele, aby odnieść sukces na Insta. Wystarczy pamiętać o kilku ważnych kwestiach, takich jak systematyczne dodawanie postów i interakcja z innymi użytkownikami aplikacji.…

Instagram firmowy – czy każda firma musi go mieć?

Instagram firmowy – czy każda firma musi go mieć?

Instagram firmowy – czy każda firma musi go mieć? Instagram to jeden z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych, a właściwie fotograficzno-społecznościowych. Każdego dnia z tej aplikacji korzysta wiele milionów osób. Instagram może pomóc w wypromowaniu firmy i zwiększeniu jej widoczności w Internecie. Pojawia się jednak pytanie – czy każdy musi mieć konto w tym serwisie? Komu Instagram firmowy pomoże, a komu…

Blog firmowy – dlaczego warto?

Blog firmowy – dlaczego warto?

Blog firmowy – dlaczego warto go mieć? Coraz częściej mówi się, że blog firmowy to jedno z najlepszych narzędzi umożliwiających promocję swojej firmy w Internecie oraz nawiązanie trwałych relacji z klientami. To nowoczesna forma marketingu, która może pełnić wiele funkcji, w zależności od charakteru prowadzonej działalności. Czy każda firma powinna prowadzić bloga? Przekonaj się, jakie korzyści płyną z zastosowania tego…

Język japoński ONLINE

Język japoński ONLINE

Język japoński ONLINE Nauka języka wcale nie musi ograniczać się do uczęszczania na kurs stacjonarny. Nie w każdym mieście organizowane są zajęcia z języków rzadkich, jak chociażby japoński. Przez to wiele osób zafascynowanych nauką japońskiego, musi rezygnować z realizowania swoich pasji. Na szczęście rozwój Internetu pozwala nam na to, aby uczyć się zdalnie. Mamy dla Ciebie super opcję – język…

Język wietnamski – co musisz wiedzieć?

Język wietnamski – co musisz wiedzieć?

Język wietnamski – co musisz wiedzieć? W tym krótkim artykule chcemy przybliżyć Ci najważniejsze informacje dotyczące języka wietnamskiego. Czy jest trudny? Jak wygląda zapis, gramatyka? Wietnamski wciąż jest dla nas, Polaków, językiem zupełnie obcym, nawet bardziej niż japoński, a przecież w Polsce mieszka wielu Wietnamczyków. Poza tym Wietnam to coraz popularniejszy kierunek podróży, jak również wyjazdu na stałe. Co musisz…

Język tajski – co musisz wiedzieć?

Język tajski – co musisz wiedzieć?

Język tajski – co musisz wiedzieć? Interesuje Cię język tajski, chcesz rozpocząć jego naukę, ale nic nie wiesz o tym języku? Chcesz wiedzieć czego się spodziewać, zanim zapiszesz się na kurs? Szukasz tłumacza tajskiego i chcesz dowiedzieć się, z jakim językiem masz do czynienia? A może piszesz pracę magisterką lub licencjacką, w której wspominasz o tajskim i szukasz rzetelnych informacji?…

Język japoński – co musisz wiedzieć?

Język japoński – co musisz wiedzieć?

Język japoński – co musisz wiedzieć? W tym krótkim poście postaramy się przybliżyć Ci język japoński. Wpis kierowany jest nie tylko do osób, które uczą się lub chcą zacząć naukę tego języka, ale również szukają tłumacza. Często  japoński okazuje się problematyczny jeśli chodzi o rozliczenia. Klienci chcą, aby ceny podawane były na tej samej zasadzie, co w przypadku tłumaczeń z/na…

Kurs językowy – przed podróżą

Kurs językowy – przed podróżą

Znam trochę angielski, na pewno wystarczy… dobrze dogaduje się na migi… Też tak myślisz przed wyjazdem na wakacje lub w podróż biznesową? W wielu krajach, gdy wyjedziemy poza granice największych metropolii, angielski może nie wystarczyć, a jak wiadomo porozumiewanie się na migi rzadko bywa skuteczne. Dlatego przed wyjazdem warto poznać przydatne wyrażenia i nauczyć się kilku zdań w języku danego kraju, polecamy też naukę pisma, aby czytanie menu i składanie zamówień nie było problematyczne, najlepiej wybrać odpowiedni kurs językowy. Ponadto umiejętność posługiwania się językiem danego kraju zawsze jest pozytywnie odbierana przez jego mieszkańców. Niezbędna jest też podstawowa wiedza na temat zwyczajów danego narodu, która pozwala uniknąć „gafy”.