Blog

Darmowe materiały do nauki języków obcych

Darmowe materiały do nauki języków obcych

Język tajski za darmo brzmi dobrze? Co powiesz na darmowy japoński lub na darmowe zajęcia języka wietnamskiego? Jeżeli marzy Ci się nauka egzotycznego języka obcego, ale nie wiesz, na który z nich się zdecydować, przychodzimy Ci z pomocą. Oferujemy nie tylko darmowe materiały do nauki japońskiego, wietnamskiego czy tajskiego, ale także interesujące spotkania językowe za darmo. Darmowe materiały do nauki…

YouTube firmowy – narzędzie promocji

YouTube firmowy – narzędzie promocji

Szacuje się, że z portalu YouTube korzysta ok. miliard użytkowników. Większość z nas chętnie ogląda filmy opublikowane na tym serwisie. Dlatego coraz częściej konta zakładają tam firmy chcące lepiej zadbać o swoją promocję. Czy YouTube firmowy jest dobrym narzędziem marketingowym? Czy warto założyć firmowe konto na YouTube? YouTube to portal działający już od kilkunastu lat, a jego popularność wciąż się…

Firmowy fanpage – tego lepiej unikać na Facebooku

Firmowy fanpage – tego lepiej unikać na Facebooku

Zakładając firmowy fanpage na Facebooku, powinieneś wiedzieć nie tylko to, jakie działania są zalecane, ale również czego powinieneś unikać. Nawet z pozoru niewielkie błędy mogą spowodować spadek liczby obserwatorów lub co gorsza, utratę dobrych relacji z klientami. Poza tym czasami zdarza się, że niewłaściwie prowadzony firmowy fanpage ma ograniczoną do minimum oglądalność. Jakie są podstawowe błędy w wprowadzeniu profilu na…

Facebook firmowy – jak prowadzić fanpage?

Facebook firmowy – jak prowadzić fanpage?

Założyłeś już fanpage swojej firmy na Facebooku? Możesz więc zacząć planować, jakie treści będą na nim publikowane. Zyskanie dużej popularności i zdobycie nowych obserwatorów (którzy mogą stać się też klientami) wymaga cierpliwości, odpowiedniej strategii i odrobiny kreatywności. Jak prowadzić Facebook firmowy, aby stał się dodatkową formą reklamy? O tym jest nasz kolejny artykuł. Jakość, nie ilość Żeby zwiększyć popularność firmowego…

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Obecnie trudno jest znaleźć firmę, która nie ma swojego fanpage’a na Facebooku. Choć wymaga to czasu, kreatywnego podejścia i umiejętności, to jednak właściwe prowadzenie swojego profilu może okazać się pełnym zalet rozwiązaniem. Jeśli wahasz się, czy Facebook dla firm to dla Ciebie dobre rozwiązanie, zachęcamy Cię do przeczytania tego wpisu. Facebook dla firm a budowanie wizerunku Są różne sposoby na…

Firmowe konto na Instagramie – tych błędów unikaj

Firmowe konto na Instagramie – tych błędów unikaj

Regularnie publikujesz posty na Instagramie, dodajesz odpowiednie hashtagi, a mimo to liczba Twoich followersów wciąż nie jest zadowalająca? Prawdopodobnie popełniasz błędy, które decydują o zasięgu dodawanych przez Ciebie treści. Poniżej znajdziesz kilka porad o tym, czego nie powinieneś robić na Instagramie, mając firmowe konto. Instagram nie lubi monotematyczności Niemal w każdym poradniku o tym, jak prowadzić swój profil w mediach…

Konto firmowe na Instagramie – jak odnieść sukces?

Konto firmowe na Instagramie – jak odnieść sukces?

Była już mowa o tym, jakie firmy powinny mieć konto na Instagramie. Pojawia się jednak pytanie – jak na tej platformie zdobyć popularność? Specjaliści mówią, że tak naprawdę trzeba niewiele, aby odnieść sukces na Insta. Wystarczy pamiętać o kilku ważnych kwestiach, takich jak systematyczne dodawanie postów i interakcja z innymi użytkownikami aplikacji. Sprawdź, co zrobić, żeby Twoje konto firmowe na…