W wielu branżach grudzień to bardzo gorący i szalony okres. Tak jest choćby w przypadku e-commerce, gdyż coraz częściej świąteczne prezenty kupujemy przez internet, a nie stacjonarnie. Jednak czasami firmy narzekają, że ich produkty sprzedają się gorzej niż zakładano. Chcąc zwiększyć sprzedaż, warto skorzystać z pomocy specjalistów – choćby copywriterów.

Świąteczny copywriting w e-commerce – optymalizacja opisów produktów i kategorii

Opisy produktów oraz kategorii to jedna z podstawowych kwestii, o jakie trzeba zadbać – nie tylko w święta. Niemniej w okresie Bożego Narodzenia ich znaczenie przeważnie staje się większe. Treści te trzeba dopracować, aby były unikalne, poprawne stylistycznie i językowo, a przy tym ciekawe dla odbiorców. Niezbędne jest także zastosowanie odpowiednio dobranych słów kluczowych, żeby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce.

Samodzielne tworzenie czy też dopracowanie opisów kategorii i produktów bywa wyzwaniem. Nie każdy przedsiębiorca działający w e-commerce ma na to czas. Ponadto nie wszyscy radzą sobie dobrze z przygotowywaniem treści. Z tego względu poproszenie o pomoc agencję copywritingu jest bardzo dobrym pomysłem. Specjaliści zadbają o każdy szczegół i dopracują teksty, tak aby ułatwiały podejmowanie decyzji zakupowych.

Bożonarodzeniowe wpisy na blogu

Blog to bardzo ważne narzędzie w handlu elektronicznym. Pomaga w zwiększeniu sprzedaży i budowaniu świadomości marki. Żeby osiągnąć takie rezultaty, niezbędne jest publikowanie przemyślanych wpisów na tematy interesujące odbiorców. W okresie świątecznym będą to przede wszystkim porady dotyczące wyboru prezentów.

Takie artykuły blogowe pozwalają na zastosowanie dodatkowych słów kluczowych. Poza tym stanowią odpowiedź na konkretne potrzeby potencjalnych klientów. Nie można zapomnieć o tym, że dobrze przygotowane wpisy będą generować ruch na stronie regularnie, co roku – choć warto je przy tym aktualizować.

A jeśli mowa o e-commerce – zachęcamy do sprawdzenia oferty naszej marki, Azjatyckie Języki! Już teraz zrób zakupy ze zniżką!

Świąteczny landing page

Landing page może stanowić dodatkową podpowiedź dla użytkowników, co powinni kupić swoim bliskim na Boże Narodzenie. Najczęściej ma on postać zestawienia pełnego konkretnych produktów. To dobry sposób na wyeksponowanie tej części asortymentu, na której najbardziej zależy firmie. Poza starannym doborem produktów nie można tu zapomnieć o skutecznym call to action i stosowaniu języka korzyści.

Świąteczny copywriting stanowi cenną pomoc w branży e-commerce. Treści wciąż są jednym z kluczowych czynników mających wpływ na decyzję zakupową. Warto o tym pamiętać, nie tylko podczas przygotowań do Bożego Narodzenia.

Leave a comment