Wiele osób uważa, że w obecnych czasach bez dobrze zaprojektowanej strony internetowej trudno osiągnąć sukces w biznesie. Z pewnością jest w tym wiele prawdy, ponieważ osoby zainteresowane daną usługą szukają odpowiedniej firmy najczęściej przez Internet. Nie inaczej jest w przypadku usług prawniczych. Ten rynek jest specyficzny, bo istnieją pewne ograniczenia w reklamie. Jak tworzyć teksty na stronę internetową kancelarii, aby przyciągały one odbiorców?

Strona internetowa kancelarii – co powinna zawierać? 

Dobra strona internetowa kancelarii prawnej składa się z kilku podstron, na których znajdują się najważniejsze informacje dla osób odwiedzających. Strona główna powinna zawierać krótką notatkę o kancelarii. Najlepiej skupić się w niej na historii miejsca i sukcesach, a jeśli kancelaria działa ona wielu lat, warto to podkreślić. Należy też wskazać, w jakich dziedzinach radcowie czy adwokaci się specjalizują. Dzięki temu osoba, która trafia na stronę, będzie mogła szybko podjąć decyzję, czy jest to miejsce, w którym może liczyć na pomoc. Warto też, aby na stronie głównej znalazły się zdjęcia osób pracujących w kancelarii, bo to pozwala już od samego początku budować relację opartą na zaufaniu i równości. 

Agencja copywriterska – WordPassion

Poza stroną główną powinna się też znaleźć zakładka z ofertą wraz ze szczegółowym wyjaśnieniem zakresu działań kancelarii. Projektując tę część strony internetowej, należy skupić się na tym, aby poszczególne kategorie odpowiadały potrzebom osób szukających pomocy prawnej i były łatwe w odbiorze. Najczęściej stosuje się podział na podstawie gałęzi prawa, najbardziej charakterystycznych zagadnień. Kolejną podstroną jest zakładka ‘O nas’. Owszem, już na stronie głównej pojawiają się informacje na temat działalności kancelarii, ale są one w pewnym sensie ograniczone. Na osobnej stronie można w sposób przejrzysty przedstawić to, w czym specjalizuje się kancelaria, jakie sukcesy ma za sobą, jak wygląda kontakt i współpraca. Dodatkowa zakładka daje też większe możliwości w zakresie pozycjonowania strony, a dokładniej pozwala na wykorzystanie słów kluczowych poprawiających wyniki wyszukiwania. Na stronie internetowej kancelarii nie może też zabraknąć zakładki ‘Kontakt’, w której znajdą się wszystkie informacje na temat siedziby, a także adres mailowy i telefon. Na tej podstronie warto umieścić formularz kontaktowy pozwalający na szybkie wysłanie wiadomości. Coraz więcej kancelarii decyduje się też na prowadzenie bloga, bo jest to sposób na przekazywanie wiedzy, budowanie zaufania i tworzenie wizerunku eksperta.

Jak wyglądała nasza współpraca przy tworzeniu treści na stronę internetową kancelarii?

Ostatnio mieliśmy okazję współpracować z jedną ze szczecińskich kancelarii radcowskich https://rbednarski.pl/. Nasz zespół uczestniczył w tworzeniu treści na stronę internetową, która teraz zawiera wszystkie potrzebne informacje. Wspomniana strona ma dobrze opracowaną ofertę, w której wskazany jest zakres najczęstszych spraw, w jakich pomagają tamtejsi radcowie. Ciekawym pomysłem, realizowanym przy wsparciu merytorycznym radcy prawnego Radosława Bednarskiego, była sekcja FAQ. Na każdej podstronie oferty znajdują się najważniejsze, najczęściej pojawiające się pytania z danej gałęzi prawa. Osoba odwiedzająca stronę może znaleźć tam rzetelnie opracowane odpowiedzi i bezpłatne porady. Zakładka FAQ odgrywa też niemałą rolę w pozycjonowaniu strony. 

Zadbaliśmy o to, aby w zakładkach ‘O nas’ i ‘Kontakt’ znalazły się wszystkie potrzebne informacje. Potencjalny Klient dowiaduje się z nich nie tylko tego, w jaki sposób może nawiązać kontakt, gdzie znajduje się siedziba kancelarii i kto w niej pracuje, ale także tego, jak wygląda kwestia wynagrodzeń i umawiania spotkań.

Tworząc treści na stronę internetową, mieliśmy stały kontakt z naszym Klientem, co pozwoliło mu czuć się komfortowo. Teksty były przesyłane stopniowo i sprawdzane, dzięki czemu uzyskaliśmy efekt, na którym zależało każdej ze stron – stworzyliśmy treści, które są merytoryczne, a przy tym przyjazne wyszukiwarkom. 

Dlaczego warto wybrać naszą agencję copywriterską? 

Tworzenie tekstów na stronę internetową nie jest łatwe, ale my z chęcią możemy podjąć się tego działania. Mamy w swoich szeregach osobę po studiach prawniczych, co daje nam pewną przewagę nad innymi agencjami. Wyróżnia nas też terminowość i kontakt na całym etapie realizacji zlecenia. Nasze teksty są kilkakrotnie sprawdzane, więc nie ma w nich błędów. To daje pewność, że osoba, która trafi na stronę, będzie mogła skupić uwagę na treści merytorycznej. Potrafimy też pisać prosto o trudnych rzeczach, co w przypadku skomplikowanych zagadnień na kluczowe znaczenie.

Leave a comment