Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To nie tylko wizytówka biznesu, ale i dodatkowy kanał komunikacji z klientami oraz skuteczna forma promocji. W przypadku szkoły językowej witryna z dopracowaną treścią jest tak naprawdę niezbędna, bo bez niej trudno wyróżnić się na tle konkurencji.

Niedawno zaufała nam jedna z takich firm, a w tym wpisie prezentujemy efekty naszej pracy dla Atticus. Naszym zadaniem było przygotowanie treści na stronę internetową. Zobacz, jak wyglądała realizacja i przekonaj się, że warto zaufać WordPassion.

Na czym polegała nasza współpraca ze szkołą językową?

Zespół WordPassion miał okazję współpracować z działającą w Warszawie szkołą językową Atticus: https://e-atticus.pl/. To placówka oferująca kursy języka angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego – zarówno dla dzieci i młodzieży, jak też dla dorosłych.

Naszym pierwszym zadaniem była optymalizacja treści w głównych zakładkach, które już znajdowały się na stronie, m.in. na podstronie ‘O nas‘.

Polegało to przede wszystkim na zaprezentowaniu w przystępny sposób najważniejszych informacji, które osoby zainteresowane kursami mogłyby z łatwością znaleźć. Uwzględniliśmy przy tym istotne słowa kluczowe pozytywnie wpływające na SEO, dzięki którym witryna stanie się lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania. Poza tym wspólnie z Klientem ustaliliśmy drobne poprawki dotyczące szaty graficznej, żeby witryna dobrze się prezentowała.

Aby ułatwić poruszanie się po stronie, wydzieliliśmy osobne podstrony dla każdej grupy kursantów i szczegółowo je opisaliśmy.

Przygotowaliśmy również opisy kursów utworzonych dla każdego języka, w efekcie czego każda osoba odwiedzająca stronę internetową szkoły Atticus może szybko znaleźć potrzebne detale. W tej sekcji również zastosowaliśmy odpowiednie słowa kluczowe.

Ponadto zaprezentowaliśmy, w jakich formach odbywają się zajęcia (lekcje indywidualne, w parach oraz grupowe). Przedstawiliśmy najważniejsze zalety każdego z rozwiązań, tak aby potencjalny kursant sam mógł podjąć decyzję, jakie zajęcia są dla niego najlepszym wyborem. Zgodnie z wytycznymi, które otrzymaliśmy od szkoły Atticus, podczas tworzenia treści na stronę, nie zapomnieliśmy o bardzo ważnych detalach, m.in. o wykorzystywanych podczas kursów podręcznikach. Staraliśmy się, aby wszystkie informacje były zaprezentowane w odpowiedni, przystępny sposób.

Co istotne, przez cały czas pozostawaliśmy w kontakcie z Klientem. To pozwoliło na wyeliminowanie błędów, szybkie wprowadzenie dodatkowych informacji i przede wszystkim dało Klientowi pewność, że współpraca przebiega tak, jak powinna.

Agencja copywriterska WordPassion – dlaczego warto nam zaufać?

Bardzo dobrze wiemy, jak trudne może być przygotowanie merytorycznych i unikalnych tekstów. Nasz zespół zajmuje się tym na co dzień, dlatego mamy w tej dziedzinie duże doświadczenie. Stworzenie treści na stronę internetową Atticus było ciekawym zadaniem, także ze względu na to, że WordPassion to nie tylko agencja copywritingu oraz content writingu. My również oferujemy kursy językowe (skupiamy się na językach azjatyckich), a ponadto tłumaczenia. Dobrze wiemy, co powinno znaleźć się na stronie www szkoły językowej i jak opracować treść, aby witryna zajmowała wysoką pozycję w wyszukiwarce oraz rozwiewała wątpliwości, czy warto zdecydować się na kurs.

Leave a comment