„Szukam copywritera do współpracy, agencjom dziękuję” – na takie ogłoszenia trafiamy coraz częściej. Mimo że wiele osób potrzebuje pomocy w tworzeniu tekstów, niektórym zależy wyłącznie na kimś, kto jest freelancerem. Czy słusznie? Współpraca z agencją copywriterską nie jest czymś, czego trzeba się obawiać!

Agencja copywriterska – czyli kto?

Niechęć przed współpracą z profesjonalną agencją copywritingu często wynika z braku wiedzy na temat tego rodzaju działalności. WordPassion również jest taką firmą i ze swojej strony możemy zapewnić, że nie ma żadnych powodów do niepokoju. Jesteśmy profesjonalistami (a dokładniej profesjonalistkami) i każde zlecenie jest dla nas ważne.

Nasza agencja copywriterska z Rzeszowa to niewielki zespół. Każda osoba ma odpowiednie wykształcenie i kilkuletnie doświadczenie w copywritingu. Wzajemnie się uzupełniamy i pomagamy w codziennej pracy, aby wszyscy Klienci byli w pełni zadowoleni z wyboru naszej oferty.

Współpraca z agencją copywriterską – zalety

Osoby, które wahają się, czy warto współpracować z agencją copywritingu, powinny poznać najważniejsze zalety takiego rozwiązania. Należą do nich:

  1. Starannie dopracowane teksty – tak jak już zostało wspomniane, w WordPassion nad tekstami pracuje kilkuosobowy zespół. Podczas gdy jedna osoba tworzy tekst, druga później sprawdza go pod kątem literówek, interpunkcji czy stylistyki. Co więcej, wspólnie omawiamy niezbędne do zawarcia w treści słowa kluczowe czy pomysły na teksty.
  2. Realizacja zleceń na czas – deadline to dla nas priorytetowa kwestia. Zawsze pilnujemy, aby zlecenia były gotowe na czas. Ponieważ obszerne zamówienia realizujemy stopniowo, Klienci nie otrzymują ich w całości ostatniego dnia, mają je do dyspozycji wcześniej. Ponadto często zdarza się, że teksty są gotowe na kilka dni przed wyznaczonym deadlinem.
  3. Faktura VAT – na niej zależy wielu osobom. Co prawda freelancerzy mogą korzystać z takich pomocy jak faktura wystawiona przez Useme, ale nie zawsze ta forma się sprawdza. WordPassion to czynny płatnik VAT, dlatego współpracując z nami, nie należy się obawiać żadnych problemów z rozliczeniem.
  4. Rzetelność – mamy na swoim koncie wiele zrealizowanych zleceń i pozytywnych opinii. Jesteśmy godną zaufania agencją copywritingu, co potwierdzają osoby zadowolone z podjętej współpracy. Zlecając nam przygotowanie treści, nie ma ryzyka związanego np. z otrzymaniem plagiatu czy też ciągłymi wymówkami, dlaczego teksty nie powstały na czas.

Naszym dodatkowym atutem jest doświadczenie. Copywritingiem i content writingiem zajmujemy się już od kilku lat.

Jak współpracuje się z agencją copywritingu?

Współpraca z nami jest prosta – wyślij nam zapytanie, możesz przy tym skorzystać z formularza. Na podstawie przesłanych informacji dokonamy wyceny i jeśli ją zaakceptujesz – zaczynamy pracę nad tekstami. Najwygodniejsza forma współpracy to wykorzystanie dysku Google. Dla każdego Klienta tworzymy folder i tam umieszczamy kolejne pliki. Wszystko przebiega sprawnie i bez problemów. W razie konieczności możemy najpierw wykonać płatne zlecenie próbne, aby zaprezentować nasz styl i znajomość tematu. Na koniec, po zaakceptowaniu zrealizowanego zlecenia, wystawiamy fakturę.

Szukasz copywritera, który pomoże Ci w przygotowaniu tekstów na stronę www, wpisów na bloga lub artykułów eksperckich? Napisz do nas! Obecnie mamy specjalną promocję dla nowych Klientów na pierwsze zlecenie – sprawdź szczegóły.

Leave a comment