Blog

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Prowadzenie bloga firmowego daje szereg korzyści zarówno Twojej firmie, jak i klientowi. Rzetelne prowadzenie bloga i regularne publikowanie tekstów to podstawa. Dodatkowo warto zadbać o SEO wpisów blogowy. Jeśli wiesz, że zabraknie Ci czasu na stworzenie wartościowego bloga lub nie jesteś pewien, jakie treści powinieneś publikować, możesz zlecić napisanie specjalistom, którzy sprawią, że ekspercki blog firmowy będzie źródłem wiedzy dla…

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Polskie firmy coraz częściej decydują się na stworzenie swojej strony internetowej również w języku angielskim, a poszerzenie zasięgów i zwiększenie ruchu w witrynie to jedne z wielu korzyści, jakie ta decyzja może przynieść. Przed jej podjęciem warto jednak dowiedzieć się, chociażby jakim firmom taka inwestycja realnie się opłaci i jakie wiążą się z nią profity. Czy w rzeczywistości strona w języku…

Copywriting w języku obcym – dlaczego warto pisać w różnych językach?

Copywriting w języku obcym – dlaczego warto pisać w różnych językach?

Żyjąc w obecnych czasach, opartych zarówno na konkurencji, jak i walce o każdego potencjalnego klienta, wszelkie kanały dotarcia do odbiorcy mają ogromne znaczenie. Nie tylko reklama jest kluczowa. Istotną rolę odgrywają również takie czynniki, jak widoczność w sieci czy skupienie na sobie uwagi potencjalnego klienta, bądź kontrahenta. Ale co może to zapewnić? Sposobów jest wiele, a jednym z nich, być…

Nauka języków obcych – jak tego nie robić?

Nauka języków obcych – jak tego nie robić?

W erze Internetu każdy może rozpocząć naukę obcego języka, ale nie każdy wie, od czego zacząć. Bardzo łatwo stracić motywację, znudzić się. Postępów też często nie widać. Oto kilka porad, jak nauka języków obcych nie powinna wyglądać. Wkuwanie to nie nauka Prawie każdy miał okazję doświadczyć lekcji języka w szkole, podczas których nauczyciele kazali uczniom kuć na pamięć słówka i…

Opisy produktów – dlaczego warto o nie zadbać

Opisy produktów – dlaczego warto o nie zadbać

Dobre opisy produktów mają dużą moc. Nie tylko mogą zainteresować potencjalnego klienta, zachęcić go do zakupów, ale jednocześnie mogą pozycjonować naszą stronę. Sprzedawca każdorazowo musi zachęcić klienta do zakupów, a dobrze napisany tekst robi to wielokrotnie i pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Warto zadbać o opisy produktów na stronie internetowej, w sklepie czy na aukcjach Allegro. Wymaga to czasu, ale raz…

Dlaczego warto uczyć się języków obcych

Dlaczego warto uczyć się języków obcych

Znajomość języków to obecnie bardzo ceniona umiejętność. Kładzie się na nią nacisk w szkołach, jest powszechna także na uczelniach. Jednak niewiele się nauczymy, jeśli sami nie zmotywujemy się do działania, a żeby mieć motywację, musimy też znaleźć powód, a najlepiej powody do nauki języka. Języki moja praca, ale też pasja, ale mimo to i zdarzało się, że ja orientalistka, traciłam…

WordPassion — Oferta Wiosna

WordPassion — Oferta Wiosna

Wiosna w pełni, a to najlepszy czas na zmiany. Nie inaczej jest w biznesie — kwitnąca pora roku przynosi nowe pomysły, produkty oraz plany promocyjne. Tym, co pozwoli Twojej firmie się rozwinąć, jest mocny wizerunek. Pomoże on przyciągnąć klientów — a do tego często potrzebna jest inwestycja w copywriting oraz content writing. W agencji WordPassion pomożemy Ci z tym zadaniem…

Praca w domu – pułapki

Praca w domu – pułapki

W przeciągu roku wiele firm przeszło na mieszany albo zupełnie zdalny tryb pracy. Już teraz wiele przedsiębiorstw rozważa pozostawienie niektórych pracowników w tym trybie pracy. Oczywiście może się wydawać, że przebywanie we własnym domu da nam dużo komfortu w wypełnianiu codziennych obowiązków. Praca zdalna jest możliwa i często bardzo wygodna, ale będzie wymagała od nas dużo samodyscypliny i konsekwencji. Jakie pułapki…

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

W obecnych czasach działania marketingowe przeniosły się głównie do Internetu. Większość przedsiębiorstw ma swoją stronę internetową, a także prowadzi profile firmowe w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsca na wdrożenie strategii content marketingowej w celu pozyskania nowych klientów. Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować? Content marketing – co to jest? W dużym…

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Copywriting dla prawników – nie musisz sam pisać tekstów eksperckich

Branża prawnicza nie należy do najłatwiejszych i wymaga szerokiej wiedzy. Dla wielu odbiorców procedury prawnicze i specjalistyczne sformułowania wydają się niezrozumiałe. Aby pomóc klientom zrozumieć te zawiłości, warto pomyśleć o założeniu bloga kancelarii, który jest idealnym rozwiązaniem przynoszącym korzyści zarówno samej firmie, jak i potencjalnym odbiorcom. Jeżeli obawiasz się jednak, że nie masz dość czasu, aby poświęcić się prowadzeniu bloga,…

Japonistyka w Wielkiej Brytanii – czy warto studiować za granicą?

Japonistyka w Wielkiej Brytanii – czy warto studiować za granicą?

Jeśli kochasz język japoński i chcesz poszerzyć swoją wiedzę na jego temat – nauczyć się gramatyki, tłumaczenia, a także poznać kulturę Japonii (aby lepiej zrozumieć język), to studia z językiem japońskim będą bardzo dobrym wyborem. Po ukończeniu studiów zdobędziesz wiedzę, dzięki której prawdopodobnie będziesz w stanie zdać JLPT na poziomie N3, N2 lub N1. W tym tekście znajdziesz informacje o…

Wietnamski vs. Chiński – porównanie języków

Wietnamski vs. Chiński – porównanie języków

Dwa państwa azjatyckie, dwie kultury, dwa języki – czy więcej jest między nimi różnic, czy jednak podobieństw? Czy chiński miał wpływ na rozwój wietnamskiego? Czym różnią się wietnamski i chiński od znanych nam języków europejskich? W tym poście porównamy te dwa języki, bliskie pod względem lokalizacji, samej gramatyki, kiedyś pisma. Tony w wietnamskim i chińskim Tonalność jest jedną z kluczowych cech…

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Copywriting prawniczy – dlaczego warto zadbać o bloga kancelarii?

Dobrze prowadzony blog kancelarii potrafi przynieść wiele korzyści, zaczynając od lepszej widoczności w sieci, na poprawieniu relacji z potencjalnym klientem kończąc. Jeżeli pragniesz, aby o Twojej działalności dowiedziała się jak najszersza grupa odbiorców, powinien Cię zainteresować copywriting prawniczy.  Czy kancelaria prawnicza powinna mieć bloga? Prawo, jako dyscyplina przepełniona szczegółami i niuansami, może dla potencjalnego klienta być przytłaczająca. Aby ułatwić odbiorcom…

Japoński vs. Chiński – porównanie języków

Japoński vs. Chiński – porównanie języków

Dla wielu osób japoński i chiński to egzotyczne języki, które łączy lokalizacja krajów i niezrozumiałe znaki. Gdy zagłębimy się w temat, okaże się, że nawet system pisma jest nieco inny. Chociaż w zasadzie japoński i chiński łączy niewiele w aspekcie wymowy czy gramatyki, trzeba pamiętać, że mają też elementy wspólne i wzajemnie na siebie oddziaływały. Podczas webinaru porównującego oba języki…

Przygotowanie i wycena tłumaczenia – krok po kroku

Przygotowanie i wycena tłumaczenia – krok po kroku

Proces wyceny składa się najczęściej z kilku etapów, a na ostateczną cenę wpływają indywidualne czynniki. Nasze biuro tłumaczeń specjalizuje się w językach azjatyckich. Jednak w ofercie dostępne są też przekłady z angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego czy włoskiego. W tym artykule chcemy przybliżyć temat 'jak wygląda wycena tłumaczenia'. Od czego zależy ostateczna stawka? Jak ułatwić pracę tłumaczowi, jednocześnie obniżając ostateczny koszt usługi?…

Japoński vs. Koreański – porównanie języków

Japoński vs. Koreański – porównanie języków

Języki geograficznie bliskich sobie Japonii i Korei mają wiele podobieństw w zakresie składni i morfologii, jednocześnie różnią się pod względem słownictwa oraz stosowanych systemów pisma. Jedną z przyczyn podobieństw może być to, że przez wiele lat oba kraje silnie na siebie oddziaływały: Korea jako pewnego rodzaju most łączący Japonię z kontynentalną częścią Azji, Japonia jako kraj sprawujący zwierzchnictwo nad Koreą…

SEO dla blogerów – dlaczego jest takie istotne?

SEO dla blogerów – dlaczego jest takie istotne?

Blogi w przeszłości kojarzyły się głównie z internetowymi dziennikami, ale w obecnych czasach stały się powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingu i komunikacji. Blog to nie tylko doskonałe miejsce na dzielenie się swoją pasją z innymi, ale i narzędzie, które pozwala na nawiązanie relacji z klientem. Zarówno tym, który już dokonał zakupu, jak i tym, który dopiero zastanawia się nad najlepszym rozwiązaniem.…

Jaki prezent dla copywritera?

Jaki prezent dla copywritera?

Zawód copywritera z pewnością jest wyjątkowy. Osoby wykonujące tę pracę zwykle odznaczają się kreatywnością, mają tysiąc pomysłów na minutę i jak się okazuje, niejako utrudnia to wybór prezentu. W okresie przedświątecznym bądź przy okazji zbliżających się urodzin takiej osoby prawdopodobnie zastanawiasz się, jaki prezent dla copywritera będzie najlepszym wyborem. Oto kilka przydatnych wskazówek. Praktyczny prezent dla copywritera Zawód copywritera polega…

Koreanistyka w Polsce

Koreanistyka w Polsce

Coraz więcej osób interesuje się krajami Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Uwagę przyciągają: Tradycja, kolorowe stroje, kultura, piękne świątynie, ilustracje, animacje, film, muzyka, czyli szeroko pojęte soft power. Pośród tego wszystkiego jest także język. Jednym z języków azjatyckich, który cieszy się największą popularnością, jest koreański. Coraz szersze grono osób snuje marzenia o wybraniu się na studia związane z Koreą Południową, o…

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

W ostatnich latach większość działań marketingowych przeniosła się do Internetu. Co więcej, tradycyjna reklama powoli przestaje być skuteczna, ponieważ ludzie często ignorują przekazy reklamowe. Zjawisko ignorowania banerów graficznych doczekało się nawet swojej nazwy – „banner blindness”. Odpowiedzią na ten problem jest content marketing, czyli technika marketingowa, która pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i przekonanie ich do skorzystania z…