Blog

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Teksty blogowe z SEO – dlaczego warto je przygotować?

Blog jest dla wielu firm jednym z narzędzi, które kształtują świadomość marki wśród odbiorców. Aby był on jak najlepiej widoczny w wyszukiwarkach, warto tworzyć wartościowe teksty blogowe z SEO. Odpowiednie zoptymalizowanie treści na stronie sprawi, że szanse na dotarcie do nowych odbiorców zdecydowanie wzrosną. Dlaczego warto pisać teksty blogowe z SEO? SEO jest pewnym zbiorem działań, które podejmuje się w…

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Optymalizacja wizytówki Google — jak stać się widocznym w Mapach?

Narzędzie Google Moja Firma to idealna opcja dla firm o charakterze lokalnym. Utworzona przy pomocy tej usługi wizytówka może przyczynić się do wzrostu w wynikach wyszukiwania oraz do pozyskania nowych klientów. Jednak w jaki sposób zoptymalizować zawarte w niej dane, żeby biznes mógł na tym skorzystać? GOOGLE MOJA FIRMA — bezpłatna wizytówka Użytkownicy Internetu często stoją przed wyzwaniem wyszukania w…

Techniczne treści na stronę internetową

Techniczne treści na stronę internetową

Zawód copywritera bywa zaskakujący. Nie wszystkie zlecenia są równie łatwe, niektóre wymagają np. większej dbałości o detale, a inne stosowania specjalistycznego języka. Niedawno nasz zespół otrzymał nieco mniej typowe niż zwykle zamówienie – techniczne treści na stronę www. Naszym dodatkowym zadaniem były teksty po niemiecku i angielsku. Poniżej znajdziesz krótki opis naszego zadania dla firmy B&B Weld, przy współpracy z…

Czy warto inwestować w teksty zapleczowe?

Czy warto inwestować w teksty zapleczowe?

Chcesz wypromować swoją stronę internetową? Uważasz, że reklamy są jedynym sposobem na przyciągnięcie uwagi? Jeśli Twoje odpowiedzi są twierdzące, to znak, że najwyższa pora zainteresować się tekstami zapleczowymi. Czym są teksty zapleczowe? Teksty zapleczowe są kluczowym elementem tzw. zaplecza pozycjonerskiego. Tworzy się je dla czytelników, a nie wyłącznie z myślą o algorytmach wyszukiwarek internetowych. Treści tego typu nie są na…

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Content po angielsku – czy warto prowadzić bloga po angielsku?

Blog firmowy to jedna z najprzystępniejszych i najprzyjemniejszych w odbiorze form promocji firmy. To skuteczny sposób, aby nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale również zainteresować klienta swoją działalnością na dłużej. Może być wizytówką firmy, a także doskonałym miejscem, by pochwalić się wiedzą, umiejętnościami. Dlatego warto zadbać o jak największe grono odbiorców, nie tylko w Polsce. Jednym z najlepszych kroków jest…

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Treści na stronę internetową szkoły językowej

Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To nie tylko wizytówka biznesu, ale i dodatkowy kanał komunikacji z klientami oraz skuteczna forma promocji. W przypadku szkoły językowej witryna z dopracowaną treścią jest tak naprawdę niezbędna, bo bez niej trudno wyróżnić się na tle konkurencji. Niedawno zaufała nam jedna z takich firm, a w tym wpisie prezentujemy efekty naszej pracy…

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Ekspercki blog firmowy – komu zlecić pisanie tekstów

Prowadzenie bloga firmowego daje szereg korzyści zarówno Twojej firmie, jak i klientowi. Rzetelne prowadzenie bloga i regularne publikowanie tekstów to podstawa. Dodatkowo warto zadbać o SEO wpisów blogowy. Jeśli wiesz, że zabraknie Ci czasu na stworzenie wartościowego bloga lub nie jesteś pewien, jakie treści powinieneś publikować, możesz zlecić napisanie specjalistom, którzy sprawią, że ekspercki blog firmowy będzie źródłem wiedzy dla…

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Czy strona w języku angielskim jest ważna?

Polskie firmy coraz częściej decydują się na stworzenie swojej strony internetowej również w języku angielskim, a poszerzenie zasięgów i zwiększenie ruchu w witrynie to jedne z wielu korzyści, jakie ta decyzja może przynieść. Przed jej podjęciem warto jednak dowiedzieć się, chociażby jakim firmom taka inwestycja realnie się opłaci i jakie wiążą się z nią profity. Czy w rzeczywistości strona w języku…

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować?

W obecnych czasach działania marketingowe przeniosły się głównie do Internetu. Większość przedsiębiorstw ma swoją stronę internetową, a także prowadzi profile firmowe w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsca na wdrożenie strategii content marketingowej w celu pozyskania nowych klientów. Co to jest content marketing i dlaczego warto go stosować? Content marketing – co to jest? W dużym…

SEO dla blogerów – dlaczego jest takie istotne?

SEO dla blogerów – dlaczego jest takie istotne?

Blogi w przeszłości kojarzyły się głównie z internetowymi dziennikami, ale w obecnych czasach stały się powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingu i komunikacji. Blog to nie tylko doskonałe miejsce na dzielenie się swoją pasją z innymi, ale i narzędzie, które pozwala na nawiązanie relacji z klientem. Zarówno tym, który już dokonał zakupu, jak i tym, który dopiero zastanawia się nad najlepszym rozwiązaniem.…

Jaki prezent dla copywritera?

Jaki prezent dla copywritera?

Zawód copywritera z pewnością jest wyjątkowy. Osoby wykonujące tę pracę zwykle odznaczają się kreatywnością, mają tysiąc pomysłów na minutę i jak się okazuje, niejako utrudnia to wybór prezentu. W okresie przedświątecznym bądź przy okazji zbliżających się urodzin takiej osoby prawdopodobnie zastanawiasz się, jaki prezent dla copywritera będzie najlepszym wyborem. Oto kilka przydatnych wskazówek. Praktyczny prezent dla copywritera Zawód copywritera polega…

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

Content marketing – czy pozwala zdobyć klientów?

W ostatnich latach większość działań marketingowych przeniosła się do Internetu. Co więcej, tradycyjna reklama powoli przestaje być skuteczna, ponieważ ludzie często ignorują przekazy reklamowe. Zjawisko ignorowania banerów graficznych doczekało się nawet swojej nazwy – „banner blindness”. Odpowiedzią na ten problem jest content marketing, czyli technika marketingowa, która pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i przekonanie ich do skorzystania z…

Jak napisać dobre streszczenie po angielsku?

Jak napisać dobre streszczenie po angielsku?

W szkole, szczególnie na lekcjach języka angielskiego, uczymy się, jak pisać wszelkiego rodzaju teksty, w tym eseje i maile. Co ze streszczeniami? Często uważa się, że każdy może je samodzielnie stworzyć, bez względu na to, czy opisują one własną lub czyjąś pracę. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać dobre streszczenie po angielsku czy w jakimkolwiek języku, a trzeba pamiętać, że…

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Jak pisać teksty dostosowane do odbiorców?

Nie od dziś wiadomo, że dobrze napisany tekst jest naszą wizytówką. Wzbudza zaufanie i utwierdza klientów w przekonaniu, że trafili we właściwe miejsce. To, że tekst jest napisany poprawnie językowo i stylistycznie nie jest jednak wystarczające, jeżeli nie dostarcza przy tym żadnych dodatkowych korzyści. Dlatego warto zadbać o to, żeby obok walorów estetycznych miał również wartości merytoryczne. Tu pojawia się…

Jak profesjonalnie prowadzić bloga?

Jak profesjonalnie prowadzić bloga?

W ostatnich latach blogi zyskały na popularności. Mogą prowadzić je zarówno osoby prywatne, które pragną podzielić się swoją pasją z innymi, jak i przedsiębiorcy. Ci drudzy coraz częściej decydują się na założenie bloga firmowego, gdyż jest to doskonałe narzędzie do komunikowania się z gronem odbiorców. To z kolei przekłada się na wzrost zaufania do firmy oraz – co za tym…

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Evergreen content – jak tworzyć treści, które się nie starzeją?

Treści publikowane na różnego rodzaju stronach internetowych mają przede wszystkim zachęcić odbiorców do głębszej interakcji, na przykład poprzez skorzystanie z oferowanych usług lub zakup produktów. Powinny również budować relację pomiędzy twórcą i odbiorcą treści, a także wzbudzać zaufanie i motywować do ponownego odwiedzenia strony.  Regularne publikowanie nowych treści zawsze zwiększa ruch na stronie i pozwala pozyskać nowych odbiorców, jednak napisanie…

Content writing a copywriting – najważniejsze różnice

Content writing a copywriting – najważniejsze różnice

Content writing oraz copywriting to pojęcia, które często są używane zamiennie. Co prawda są to dziedziny z szeroko pojętego marketingu internetowego, ale mają inne znaczenie i trzeba o tym pamiętać. Obowiązki content writera wyglądają nieco inaczej niż te należące do copywritera, co wyjaśniamy w poniższym wpisie. Co to jest content writing? Content writing, określany też mianem webwritingu, to działania skupiające…

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Opis produktu – jak go napisać? Poradnik copywritera

Ruszamy z serią poradnik copywritera, która będzie dotyczyła tworzenia różnego rodzaju treści na strony internetowe i nie tylko. Zaczniemy od opisu produktu, który wielu osobom wydaje się najłatwiejszym tekstem do przygotowania. Doświadczenie pokazuje jednak, że jego stworzenie nie jest tak proste, jak często myślimy. Jak napisać dobry opis produktu? Co powinien on zawierać? Czy jakość tekstu przekłada się na zainteresowanie…

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Facebook dla firm – czy warto założyć swój fanpage?

Obecnie trudno jest znaleźć firmę, która nie ma swojego fanpage’a na Facebooku. Choć wymaga to czasu, kreatywnego podejścia i umiejętności, to jednak właściwe prowadzenie swojego profilu może okazać się pełnym zalet rozwiązaniem. Jeśli wahasz się, czy Facebook dla firm to dla Ciebie dobre rozwiązanie, zachęcamy Cię do przeczytania tego wpisu. Facebook dla firm a budowanie wizerunku Są różne sposoby na…

Twitter firmowy – czy jest potrzebny?

Twitter firmowy – czy jest potrzebny?

Coraz częściej firmy chcące zwiększyć swoją popularność w Internecie zakładają konta nie tylko na Facebooku czy Instagramie, ale też na Twitterze. Choć nierzadko mówi się, że to platforma głównie dla polityków czy dziennikarzy, nie jest to do końca prawda. Liczba użytkowników tego portalu każdego dnia rośnie, co świadczy o jego popularności. Twitter firmowy może być skuteczną formą promocji i przynieść…